SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Bővült a MITTE Communications portfóliója


Mitte : Bővült a MITTE Communications portfóliója
Budapest | 2015-06-17 18:30 | Mitte Communications



A MITTE Communications a tokaji régió gasztronómiai központjaként működő Mád több beruházásának és márkájának PR-és arculati kommunikációjával foglalkozik.

A stratégiai tanácsadó és márkakommunikációs ügynökség, a MITTE Communications új ügyfelekkel indítja a nyarat. Többek között külföldön is elismert prémium borászattal, nemzetközi HR-szolgáltatóval, valamint a hazai non-profit szektor kiemelt szereplőjével is gazdagodott az ügynökség portfóliója.

A MITTE Communications a tokaji régió gasztronómiai központjaként működő Mád több beruházásának és márkájának PR-és arculati kommunikációjával foglalkozik. Köztük van a nemzetközi szinten is jelentős sikereket elért, Szent Tamás Szőlőbirtok és Pincészet, melynek vezetője és főborásza ifj. Szepsy István, 18. generációs borász.

A szintén mádi, fine-dining étterem, a Gusteau Kulináris Élményműhely, a közeljövőben nyíló, borászati hagyományokat interaktív installációkkal bemutató Aszúház, a Botrytis boutique hotel, valamint a 13 helyi pincészet tételeit bemutató és különleges dűlőtűrákat szervező Első Mádi Borház és Bisztró részére is végez az ügynökség PR-kommunikációs feladatokat.

A HR-nagyvállalati szféra kiemelt szereplője, a több mint egy évtizedes múlttal rendelkező Assessment Systems International nyár eleje óta dolgozik a MITTE-vel stratégiai PR-és kapcsolódó arculati kommunikációs feladatokban. Az ügynökség értékesítéstámogató sajtókampányok mellett az online és offline csatornákra is kiterjedő arculatfrissítéssel támogatja majd a céget.

A MITTE számára fontos, hogy a for-profit szféra mellett az NGO-szektor szereplőit is támogassa stratégiai kommunikációs szaktudásával. Az ügynökség ezért már hosszabb ideje működik együtt a Salva Vita Alapítvánnyal és annak partnercégével, az Art Group Marketinggel, illetve az Árvácska Alapítvánnyal is. Mindkét non-profit céget sajtókampányokkal, sajtóesemények szervezésével, az előbbit továbbá közösségi média menedzsmenttel, valamint az ezeket kiegészítő arculati munkákkal segíti.

A MITTE kutatási divíziója mindamellett, hogy széleskörű piackutatással és stratégiatervezéssel segíti megbízóit, legutóbb egy átfogó iparági kutatást készített a CEIS befektetői tanácsadó céggel közösen: a "Hazai designipar üzleti szemmel - helyzetértékelés és sikeres modellek" című tanulmány egy kifejezetten üzleti fókuszú elemzés a magyar designiparról.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!