|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Friss kreatív koncepcióval jelentkezik a Budapest Bank
HIRDETŐ/MÁRKA
Budapest Bank : Friss kreatív koncepcióval jelentkezik a Budapest Bank
Országos | 2015-05-08 19:28 | Flow PR
A márkaismertség-növelés jegyében új kreatív koncepcióval és reklámkampánnyal debütál május elsején a Budapest Bank. A pénzintézet új kreatív stratégiával, megkülönböztethető reklámkampánnyal és a korábbinál erőteljesebb reklámjelenléttel erősíti a márkát, ami támogatja az idei évre megfogalmazott, növekedést célzó üzleti terveit. A kutatásokból kiderül, hogy a potenciális ügyfelek mindössze két-három bank ajánlatát mérlegelik pénzügyi döntéshozatalaik előtt. Az újrapozicionálással a Budapest Bank célja, hogy újra olyan karakteres márkává váljon, amelynek ajánlatait az ügyfelek az elsők között veszik figyelembe, amikor banki szolgáltatást, terméket választanak. "Újragondolt pozicionálásunk a bank már meglévő értékeit kívánja kiemelni és új szemszögből bemutatni. Eszerint a Budapest Bank ügyfeleit partnernek tekintő, praktikus, barátságos pénzintézet, amelynek segítségével könnyen és gördülékenyen intézhetjük pénzügyeinket, és amely segít megvalósítani céljainkat" - mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője. A pozicionálásra épülő kreatív stratégiát a 2Republic reklámügynökség dolgozta ki. "A márka központjába egy energizáló ritmus került, ami a pénzügyi szektorban éppúgy, mint a hazai márkák megszólalási spektrumában megkülönböztető, és képes arra, hogy megemelje a nézők pulzusát. A márka ígérete, a "Hidd el, lehetséges", olyan pozitív motivációs társadalompszichológiai üzenet, amely ellent mond annak a vélekedésnek, hogy ma Magyarországon bármilyen új, nem megszokott dolog megvalósítása komoly nehézségekbe ütközik" - nyilatkozta Fabricius Gábor, a projekt kreatív stratégiai tanácsadója. A márkaépítési folyamatot kutatás előzte meg, amelyet a TNS Hoffmann piackutató cég végzett. "Cégünk a világ 80 országában mintegy 3000 projektben kipróbált NeedScope módszertant használta fel a Budapest Bank újrapozicionálásának kialakításához. E megközelítés lényege, hogy a fogyasztók fotókollázsok segítségével, projektív technika alkalmazásával mondják el, hogy mit éreznek a bankokkal kapcsolatban, illetve hogy ehhez képest milyen lenne egy számukra ideális pénzintézet" - nyilatkozta a közös munkáról dr. Hoffmann Márta, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatója. Az új kommunikációs koncepció alapján készült első reklámkampány a bank kisvállalati üzletágának szolgáltatásait népszerűsíti, és május elsejétől fut közterületi reklámfelületeken, a TV-ben, valamint online csatornákon. A kampány médiastratégiájának tervezését és a médiavásárlást a METS Hungary végezte.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lemezhajlítás | pezsgő | Palladio Orchestra | utazás | cafeteria | Auchan | K&H | műfü | táp | karácsony | fenntartható önkormányzat | kert | kutyák | Magyar Vöröskereszt | Varnus Xaver | karácsonyi különlegességek | szilveszter | magyarok | Rhoda Scott | fémipar | macskák | álláskeresés | virsli | CV
|
PARTNEREINK
|