SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | 12,7 százalékkal nőtt az Axel Springer árbevétele


Médiainfo: 12,7 százalékkal nőtt az Axel Springer árbevétele
Külföld | 2015-05-07 18:29 | N4b



Az első negyedéves adatok alapján különösen a nemzetközi érdekeltségek teljesítményével lehetnek elégedettek.

Az Axel Springer digitális terjeszkedése felgyorsult az üzleti évük első három hónapjában. Így nem csoda, hogy a konszolidált bevételek 60, míg a nyereség 70 százaléka volt köszönhető a digitális üzletágaknak. Ezen belül az apróhirdetési szolgáltatás eredményezte a legmagasabb nyereségességi mutatót.

Összességében a cégcsoport bevételei 12,7 százalékkal múlták felül a tavalyi év hasonló időszakának teljesítményét, a nyereség ugyanakkor csak 1,2 százalékkal nőtt, ami így 119,8 millió euró lett. A csoportszintű árbevétel az üzleti év első negyedében 780,6 millió euró volt. Kétszámjegyű százalékos növekedés jellemezte az apróhirdetési üzletágat. Mivel az Axel Springer a világ számos országában aktív, nem mentesül a devizaárfolyam kockázatoktól, ha ezeket a hatásokat is figyelembe vesszük, akkor a negyedév/negyedév alapon az árbevétel növekedés 2,5 százalékos.

Az alkalmazottak száma a vizsgált időszakban 11,5 százalékkal 14.595 főre nőtt. A nemzetközi érdekeltségek teljesítménye kiugró: 24,8 százalékkal nőve 370,3 millió euró lett a nem-német piaci árbevétel.

A csoportszintű hirdetési bevételeken (483,3 millió euró, +19%) belül 80,7 százalékos arányt képviseltek a digitális hirdetések. Ahogy arra a vezetőség számított, a nyomtatott üzletág termékeinek terjesztési bevétele viszont egy év alatt 4,2 százalékkal csökkent, de még így is 174,4 millió euróval zártak.

Németországban a Bild-nek és a Die Welt-nek együttesen több mint 324 ezer online előfizetője van.

Az év hátralévő részében várható bevételeinek tükrében, az Axel igazgatóság fenntartja a teljes évre vonatkozó várakozásait. Mathias Döpfner vezérigazgató elégedett és kiemelte, a cégcsoport árbevételének fele már Németország határain kívül keletkezik (egészen pontosan 47,4%, a tavalyi 42,9% után).







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!