|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | 12,7 százalékkal nőtt az Axel Springer árbevétele
MÉDIA
Médiainfo: 12,7 százalékkal nőtt az Axel Springer árbevétele
Külföld | 2015-05-07 18:29 | N4b
Az első negyedéves adatok alapján különösen a nemzetközi érdekeltségek teljesítményével lehetnek elégedettek. Az Axel Springer digitális terjeszkedése felgyorsult az üzleti évük első három hónapjában. Így nem csoda, hogy a konszolidált bevételek 60, míg a nyereség 70 százaléka volt köszönhető a digitális üzletágaknak. Ezen belül az apróhirdetési szolgáltatás eredményezte a legmagasabb nyereségességi mutatót. Összességében a cégcsoport bevételei 12,7 százalékkal múlták felül a tavalyi év hasonló időszakának teljesítményét, a nyereség ugyanakkor csak 1,2 százalékkal nőtt, ami így 119,8 millió euró lett. A csoportszintű árbevétel az üzleti év első negyedében 780,6 millió euró volt. Kétszámjegyű százalékos növekedés jellemezte az apróhirdetési üzletágat. Mivel az Axel Springer a világ számos országában aktív, nem mentesül a devizaárfolyam kockázatoktól, ha ezeket a hatásokat is figyelembe vesszük, akkor a negyedév/negyedév alapon az árbevétel növekedés 2,5 százalékos. Az alkalmazottak száma a vizsgált időszakban 11,5 százalékkal 14.595 főre nőtt. A nemzetközi érdekeltségek teljesítménye kiugró: 24,8 százalékkal nőve 370,3 millió euró lett a nem-német piaci árbevétel. A csoportszintű hirdetési bevételeken (483,3 millió euró, +19%) belül 80,7 százalékos arányt képviseltek a digitális hirdetések. Ahogy arra a vezetőség számított, a nyomtatott üzletág termékeinek terjesztési bevétele viszont egy év alatt 4,2 százalékkal csökkent, de még így is 174,4 millió euróval zártak. Németországban a Bild-nek és a Die Welt-nek együttesen több mint 324 ezer online előfizetője van. Az év hátralévő részében várható bevételeinek tükrében, az Axel igazgatóság fenntartja a teljes évre vonatkozó várakozásait. Mathias Döpfner vezérigazgató elégedett és kiemelte, a cégcsoport árbevételének fele már Németország határain kívül keletkezik (egészen pontosan 47,4%, a tavalyi 42,9% után).
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
lemezhajlítás | magyarok | cafeteria | Palladio Orchestra | Auchan | Magyar Vöröskereszt | szilveszter | Rhoda Scott | műfü | utazás | virsli | macskák | fenntartható önkormányzat | karácsony | álláskeresés | Varnus Xaver | fémipar | K&H | táp | pezsgő | kutyák | kert | karácsonyi különlegességek | CV
|
PARTNEREINK
|