|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Idén nyáron Görögország a magyarok célpontja
IDEGENFORGALOM
Invia.hu: Idén nyáron Görögország a magyarok célpontja
Országos | 2015-05-06 12:27 | Good Option
A magyar utazók előfoglalás esetén leggyakrabban a görög szigeteket választják úti célul - derül ki az Invia legfrissebb utazási statisztikájából. A piacvezető hazai online utazási ügynökség idén nyári útjainak 42 százalékát görögországi first minute utakra rendelték meg. A foglalások alapján az is látszik, hogy a hazai utazók 68 százaléka 8 napra tervezi a külföldi nyaralást. Budapest, 2015. április 16. - Az előfoglalási időszakban vásárolt utazások között a magyar piacon már több éve a görögországi nyaralóhelyek a leglátogatottabbak. 2015 nyarán is Görögország a legkedveltebb úti cél, megelőzve az utazók 14 százaléka által preferált Törökországot, valamint Egyiptomot, amelyet a hazai turisták 10 százaléka választja - állapítható meg az Invia legújabb kimutatása alapján. "Az egyhetes utazások a legkeresettebbek a magyarok körében. Emiatt az utóbbi években csökkeni kezdett a hosszabb időtartamú utak iránti igény. Idén azt figyeltük meg, hogy a kéthetes nyaralások felől csupán az utazók 7 százaléka érdeklődik." - hangsúlyozta Vagyon Renáta, az Invia marketing menedzsere. A szakember véleménye szerint ennek az az oka, hogy az emberek több rövidebb utazáson szeretnek részt venni és ezért a szabadságukat inkább több részre osztják fel. Az előttünk álló nyári szezonra 2015. március 31-ig lehetett first minute utat vásárolni, néhány utazásszervező kivételével, amely április 30-ig adja a kedvezményeket. A nyaralás korai foglalásának köszönhetően a vásárlók garantáltan előnyösebb árral számolhatnak, amely a szokásos katalógus árnál jelentősen alacsonyabb. Az Invia utazási ügynökség az előfoglalási ajánlatok iránti érdeklődés növekedését tapasztalja ebben az évben. "Az utazni vágyók a kedvezőbb ár mellett értékelik az úti célok és szállás típusok bővebb választékát is - a last minute vásárlással ellentétben. Az ügyfelek számára továbbá vonzóak a különféle extrák, mint például a gyerekek ingyenes elhelyezése, a grátisz fakultatív kirándulás vagy a reptéri transzfer/parkolás" - emelte ki Vagyon Renáta az utazási szokásokra jellemző trendeket az Invia statisztikája alapján. Az Invia utazási ügynökség folyamatosan dolgozik az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minőségének növelésén. A társaság prioritásai közé tartozik az utazások áttekinthető választéka, ezért hosszútávon tökéletesíti az utazások on-line szűrési lehetőségeit különböző kritériumok szerint, ennek köszönhetően az ügyfél könnyedén kiválaszthatja a saját elképzeléseinek megfelelő utat. Az Invia utazási ügynökség budapesti irodáját ez év áprilisától Zakar Jozef vezeti, aki a country menedzser pozíciót tölti be. Célja az Invia pozíciójának megerősítése a magyar idegenforgalmi piacon, valamint a szolgáltatásminőség folyamatosan növekvő trendjének megtartása.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
utazás | műfü | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | pezsgő | Varnus Xaver | édességek | kert | fenntartható önkormányzat | szörp | Kifli.hu | virsli | karácsony | Auchan | K&H | Rhoda Scott | Magyar Vöröskereszt | Palladio Orchestra | cafeteria | Budapest Airport | Bad Kleinkirchheim | szilveszter | SAP | karácsonyi különlegességek | magyarok
|
PARTNEREINK
|