SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | Idén nyáron Görögország a magyarok célpontja


Invia.hu: Idén nyáron Görögország a magyarok célpontja
Országos | 2015-05-06 12:27 | Good Option



A magyar utazók előfoglalás esetén leggyakrabban a görög szigeteket választják úti célul - derül ki az Invia legfrissebb utazási statisztikájából.

A piacvezető hazai online utazási ügynökség idén nyári útjainak 42 százalékát görögországi first minute utakra rendelték meg. A foglalások alapján az is látszik, hogy a hazai utazók 68 százaléka 8 napra tervezi a külföldi nyaralást.

Budapest, 2015. április 16. - Az előfoglalási időszakban vásárolt utazások között a magyar piacon már több éve a görögországi nyaralóhelyek a leglátogatottabbak. 2015 nyarán is Görögország a legkedveltebb úti cél, megelőzve az utazók 14 százaléka által preferált Törökországot, valamint Egyiptomot, amelyet a hazai turisták 10 százaléka választja - állapítható meg az Invia legújabb kimutatása alapján.
"Az egyhetes utazások a legkeresettebbek a magyarok körében. Emiatt az utóbbi években csökkeni kezdett a hosszabb időtartamú utak iránti igény. Idén azt figyeltük meg, hogy a kéthetes nyaralások felől csupán az utazók 7 százaléka érdeklődik." - hangsúlyozta Vagyon Renáta, az Invia marketing menedzsere. A szakember véleménye szerint ennek az az oka, hogy az emberek több rövidebb utazáson szeretnek részt venni és ezért a szabadságukat inkább több részre osztják fel.

Az előttünk álló nyári szezonra 2015. március 31-ig lehetett first minute utat vásárolni, néhány utazásszervező kivételével, amely április 30-ig adja a kedvezményeket. A nyaralás korai foglalásának köszönhetően a vásárlók garantáltan előnyösebb árral számolhatnak, amely a szokásos katalógus árnál jelentősen alacsonyabb. Az Invia utazási ügynökség az előfoglalási ajánlatok iránti érdeklődés növekedését tapasztalja ebben az évben. "Az utazni vágyók a kedvezőbb ár mellett értékelik az úti célok és szállás típusok bővebb választékát is - a last minute vásárlással ellentétben. Az ügyfelek számára továbbá vonzóak a különféle extrák, mint például a gyerekek ingyenes elhelyezése, a grátisz fakultatív kirándulás vagy a reptéri transzfer/parkolás" - emelte ki Vagyon Renáta az utazási szokásokra jellemző trendeket az Invia statisztikája alapján.

Az Invia utazási ügynökség folyamatosan dolgozik az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minőségének növelésén. A társaság prioritásai közé tartozik az utazások áttekinthető választéka, ezért hosszútávon tökéletesíti az utazások on-line szűrési lehetőségeit különböző kritériumok szerint, ennek köszönhetően az ügyfél könnyedén kiválaszthatja a saját elképzeléseinek megfelelő utat.

Az Invia utazási ügynökség budapesti irodáját ez év áprilisától Zakar Jozef vezeti, aki a country menedzser pozíciót tölti be. Célja az Invia pozíciójának megerősítése a magyar idegenforgalmi piacon, valamint a szolgáltatásminőség folyamatosan növekvő trendjének megtartása.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!