SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Átvizsgálja amerikai médiaköltéseit a L’Oréal


Médiainfo: Átvizsgálja amerikai médiaköltéseit a L’Oréal
Külföld | 2015-05-05 11:32 | N4b



A L'Oréal USA átvizsgálja, hogy mennyire hatékonyan használták fel a médiatervezésre és a reklámhely-vásárlásra költött 2,3 milliárd dollárt.

A büdzsé nagyrészt kereső, közösségi és programozott hirdetésekre ment el - közölte az M&M GLOBAL. A vizsgálatot a fél éve érkezett Nadine McHugh alelnök kezdeményezte, akik a Colgate Palmolive-nél dolgozott korábban.

A francia vállalat digitális médiaköltéseit 2013-ig a DigitasLBi kezelte, a TV-s és a printes büdzsét pedig az IPG kezében levő UM. 2013-ban a Maxus szerezte meg a médiabüdzsét.

A vizsgálat oka, hogy a L'Oréal jobban ki akarja használni a programozott média nyújtotta lehetőségeket. Ez lesz a fő feladata a frissen kinevezett digitális igazgatónak, Lubomira Rochet-nek.

"Mind tudjuk, a programozott megoldás nagy váltást jelent majd a médiavásárlás területén" - mondta el Rochet. "Ez a terület olyan, mint egy mátrix. Sok tesztet lefuttatunk, és sokat fogunk tanulni az elkövetkező hónapok során, hogy megtaláljuk azt a modellt, ami a leginkább ideális a cégnek technológia, kontroll, felépítés és minden egyéb tekintetében." A L'Oréalnál csak a Procter & Gamble és az Unilever költ többet reklámokra.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!