|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Átvizsgálja amerikai médiaköltéseit a L’Oréal
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Médiainfo: Átvizsgálja amerikai médiaköltéseit a L’Oréal
Külföld | 2015-05-05 11:32 | N4b
A L'Oréal USA átvizsgálja, hogy mennyire hatékonyan használták fel a médiatervezésre és a reklámhely-vásárlásra költött 2,3 milliárd dollárt. A büdzsé nagyrészt kereső, közösségi és programozott hirdetésekre ment el - közölte az M&M GLOBAL. A vizsgálatot a fél éve érkezett Nadine McHugh alelnök kezdeményezte, akik a Colgate Palmolive-nél dolgozott korábban. A francia vállalat digitális médiaköltéseit 2013-ig a DigitasLBi kezelte, a TV-s és a printes büdzsét pedig az IPG kezében levő UM. 2013-ban a Maxus szerezte meg a médiabüdzsét. A vizsgálat oka, hogy a L'Oréal jobban ki akarja használni a programozott média nyújtotta lehetőségeket. Ez lesz a fő feladata a frissen kinevezett digitális igazgatónak, Lubomira Rochet-nek. "Mind tudjuk, a programozott megoldás nagy váltást jelent majd a médiavásárlás területén" - mondta el Rochet. "Ez a terület olyan, mint egy mátrix. Sok tesztet lefuttatunk, és sokat fogunk tanulni az elkövetkező hónapok során, hogy megtaláljuk azt a modellt, ami a leginkább ideális a cégnek technológia, kontroll, felépítés és minden egyéb tekintetében." A L'Oréalnál csak a Procter & Gamble és az Unilever költ többet reklámokra. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
alumíniumkerítés | párásító | Centrál Színház | Iskolaszer | autódekoráció | telefontok | Knorr-Bremse | inkontinencia | tudás | hőmérséklet | lakásfelújítás | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Vizelettartás | bőrápolás | bónuszrendszer | tartálykutatás | menstruáció | hajópadló | retinol | KunlunChem | szivattyú | hegesztőpajzs | társ | kávékapszula
![]() |
PARTNEREINK
|