SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rubel helyett használtelem


Marketinginfo.hu: Rubel helyett használtelem
Külföld | 2015-05-04 15:36 | N4b



A Volkswagen kampánya során kihelyezett automatákban lejárt elemekkel lehet fizetni.

A németországi autógyár több oroszországi településen helyezett ki olyan automatát, amely lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy készpénz helyett lemerült elemekkel "fizessenek". A kampány a "Think Blue" nevet kapta és arra a problémára szeretné felhívni a figyelmet, hogy országszerte évente sok százmilliónyi darab elem kerül a szemétbe, illetve nem szelektív gyűjtőhelyre.

A használt elemekkel olyan egyszerű és olcsó eszközökért lehet fizetni, mint egy palack ásványvíz, gumilabda, vagy egy egyszerű póló. Az egyik kihelyezett automatában egy hónap alatt több mint nyolcezer elem gyűlt össze, amit, ha összehasonlítunk egy "hagyományos" használt-elem gyűjtőhely teljesítményével, mintegy nyolcszoros különbség a VW masinák javára - olvasható a PR Examples hírösszefoglalójában.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!