SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Egyre kevesebbet ül otthon a jövő vásárlója


Médiainfo: Egyre kevesebbet ül otthon a jövő vásárlója
Külföld | 2015-02-25 16:33 | N4b



Az Amerikai Közterületi Reklámszövetség legújabb kimutatása szerint egy átlagos amerikai egyre több időt tölt az otthonán kívül.

A felmérés szerint az ébren töltött idő közel 70 százalékát a saját lakásán kívül töltik az emberek a tengerentúlon. Ebbe beletartozik a munkahelyen töltött idő, a munkába járás, vásárlás és a szabadidős tevékenységek is. Mindehhez nagyban hozzájárult a technológia fejlődése is, amely tovább növelte és növeli a mobilitást.

A kutatás arra is rávilágít, hogy a vásárlások döntő többsége bejárás, utazás közben - előtt, után - történik. A kiszemelt termékről pedig általában a fogyasztó a Google-ön keresztül az okostelefonja segítségével gyűjt információt. A szegmens képviselője ezért azt javasolja, hogy egyre nagyobb hangsúlyt kéne fektetni a köztéri hirdetésekre, amelyekkel egyre többet találkozik az utca embere - olvasható a Screen Media Daily oldalán.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!