SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Out-of-home esélyek a mobil világkongresszus után


Marketinginfo.hu: Out-of-home esélyek a mobil világkongresszus után
Külföld | 2015-03-18 14:34 | N4b



Jelentős lehetőség kínálkozik arra, hogy az out-of-home megoldások egyfajta virtuális bolt előtérként funkcionáljanak. A Posterscope elemzése néhány nappal a Mobile World Congress után készült.

Március első hetében a mobil fejlesztő szakma és az érdeklődők figyelme az MWC-re irányult. Jelen voltak az iparág nagyágyúi, a Microsoft elnyert tíz díjat (köztük a legjobb tablet-ét), jelen volt és előadást tartott a Facebook alapító Mark Zuckerberg. Az Apple ezúttal hiányzott, úgy döntve, hogy az Apple Watch bevezetését saját környezetben teszik meg. Összefoglalva, az MWC jelentős esemény, ahol a leendő vásárlók házhoz mennek, egyértelműen kíváncsiak a mobil iparág innovációira.

A Posterscope elemzőjét elsősorban az foglalkoztatta, hogy a digitális out-of-home szektor hogyan profitálhat a mobil boom-ból. A LED TV-k újításai, úgymint a az ívelt kialakítás elterjednek majd az élet más területein? A lekerekített oldalú Samsung S6 Edge inspirálja a többi cég fejlesztőit? Ha az emberek hozzászoknak az ilyen újításokhoz, akkor ezek a funkciók használhatóak lennének egy digitális OOH képernyőn is?

Csak egy példa arra, hogyan lehet hasonlóvá tenni egy DOOH kijelzőt az S6 Edge telefonhoz: a kivetítő a hirdetői üzeneteket, míg a lekerekített szélső felület hír és időjárási információkat tartalmazna. Vagy: funkcionálhat-e a lekerekített sáv olyan felületként, amely üzeneteket kaphat és kommunikálhat out-of-home kivetítőkkel? Biztosan komoly fogyasztói élményt jelentene.

Funkcionalitás: ez volt az MWC másik fő csapásiránya, tehát az, hogy a mobil eszközünk egyre több termék helyettesítéseként szolgálhasson (például bank- és egyéb kártyák).

A Posterscope elemzésében Ben Milne úgy látja, a digitális out-of-home média óriásit profitálhat abból, ha a mobiltelefonos fizetési megoldások elterjedtté válnak. Gondoljunk csak bele, egy jól kihelyezett kivetítő virtuális non-stop bolttá válhat, lehetővé téve, hogy a vásárló egy digitális poszterrel kommunikálva vásároljon és fizessen. Majd néhány órával később, például a munkájából hazafelé tartva, a megvásárolt árucikkeket egy kijelölt ponton át is veheti.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!