SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Buszmegállókampány a tüdőrák ellen


Marketinginfo.hu: Buszmegállókampány a tüdőrák ellen
Külföld | 2015-03-13 14:27 | N4b



A skót kormány célja a rettegett betegség korai diagnosztizálásának elősegítése.

A kampány kitalálói arra szerették volna a lakosság figyelmét felhívni, hogy a hosszan elhúzódó köhögés akár a tüdő komoly megbetegedésének, a daganatnak az első jele is lehet. Üzenetükben azt javasolják, hogy aki három hete el nem múló köhögéssel küzd, mindenképp keresse fel a körzeti orvosát.

A nyugat-skóciai Ayr város központjában lévő buszmegálló plakátfelületén feltűnik egy arc, amely a kampány szlogenjét a "Ne félj, inkább kérj szűrést!" hangsúlyozza. A megkérdezett tüdő szakorvosok szerint a köztéri kampány azért lehet eredményes, mert az emberek figyelmét ott hívja fel a köhögés lehetséges okaira, ahol a legkevésbé számítanak rá. A tüdőrákot egyébként általában csak későn diagnosztizálják, mert kevesen vannak tisztában a tüneteivel - olvasható a BBC tudósításában
Néhány kivételtől eltekintve az Egyesült Királyságban, így Skóciában is tilos a dohányzás a közterületeken.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!