|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Utazáskor is árérzékenyek a magyarok
KUTATÁS
autokolcsonzes.hu: Utazáskor is árérzékenyek a magyarok
2015-02-13 10:00 | Sakkom Interaktív
40 százalékkal nőtt a bérautó-foglalások száma a magyarok körében a tavalyi év során, kismértékben az átlagos költés is emelkedett. A legtöbben spanyolországi nyaralásukhoz foglaltak autót - derült ki az autokolcsonzes.hu online bérautó-foglaló oldal éves statisztikájából. Tavaly jelentősen nőtt a foglalások száma a magyarok körében, a bérlések alkalmával viszont nem sokkal költöttünk többet, mint egy évvel azelőtt. Legtöbbször a kompakt és gazdaságos járműveket választjuk, melyek jó áron érhetők el, ráadásul a fogyasztásuk is jóval kedvezőbb. "A foglalási statisztikákból jól látszik, hogy ha autóbérlésről van szó, a magyarok alaposan körbenéznek a döntés előtt. Számos foglalási keresést lefuttatnak, hogy megnézzék, melyik autókölcsönző cég ajánlata a legjobb. A legvonzóbbnak általában azt tarják, amely ingyenes lemondást is tartalmaz, így veszteség nélkül tudnak váltani, ha később mégis egy jobb árat találnak" - magyarázta Árok Bianka, az autokolcsonzes.hu kommunikációs vezetője. Rövidül a nyaralásra szánt idő A magyarok kedvenc külföldi autóbérlési célpontja még mindig Spanyolország, azon belül is Barcelonában és Malagán kölcsönöztünk a legtöbbször autót 2014-ben. Ezt követte az Amerikai Egyesült Államok, ahol első állomásként leggyakrabban Miamit választják a magyarok, majd innen indulva több hetes túrák keretében bérautóval szelik át az államokat egészen Los Angelesig vagy Washingtonig. "Az olcsóbb repülőjegy árak miatt nem csoda, hogy egyre népszerűbb a keleti part a magyarok körében, mivel egy amerikai utazás alkalmával gazdaságosabb autóval bejárni a kontinenst, ráadásul így mindent saját ritmusukban nézhetnek meg" - magyarázta Árok Bianka. Az előző évekhez képest megnőtt a belföldi autóbérlés aránya is az autokolcsonzes.hu statisztikái szerint, a leggyakoribb a fővárosi bérautó-foglalás. Míg az előző években átlagosan 8,5 napra béreltünk autót, addig tavaly már átlagosan csak 6 napra szóltak a foglalások, ami valószínűleg azt is jelenti, hogy rövidebb idő jut a kikapcsolódásra. A legtöbben júniusban foglalják le a nyári utazáshoz szükséges bérautót, de az is gyakran előfordul, hogy a szeptemberi utószezonra marad a nyaralás és így az autókölcsönzés is. A kutatás hátteréről: Az autokolcsonzes.hu a rentalcars.com partnereként kérdezte le a magyarok autókölcsönzési szokásait a 2014-es évre nézve. Az adatok nem reprezentatívak az autóbérlés szolgáltatást igénybe vevő magyar lakosságra nézve, de jól mutatják a tavalyi év foglalási tendenciáinak főbb változásait.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
karácsonyi különlegességek | Magyar Vöröskereszt | macskák | Rhoda Scott | Bad Kleinkirchheim | Auchan | édességek | fenntartható önkormányzat | Varnus Xaver | kutyák | szilveszter | Palladio Orchestra | Kifli.hu | fémipar | cafeteria | magyarok | táp | pezsgő | kert | K&H | Virsli | karácsony | lemezhajlítás | utazás
|
PARTNEREINK
|