SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Százmilliós akcióval ünnepli születésnapját az eMAG


eMag: Százmilliós akcióval ünnepli születésnapját az eMAG
2014-12-09 11:40 | eMag



Az eMAG online kereskedő első magyarországi születésnapja alkalmából különleges meglepetéssel készült, százmillió forint értékben kínál akciókat és vásárlási utalványokat a magyar fogyasztóknak.

A hazai piacon egy éve jelen lévő eMAG online kereskedő látogatottsága a 2014-es évben folyamatosan növekedett, és a novemberi hónapban érte el a legmagasabb értéket, a több mint három és félmilliós látogatásszámot. Ugyanebben a hónapban már az érdeklődők negyede érkezett mobileszközről, amely a forgalom több mint 24 százalékát jelentette.

Az oldal indulásakor körülbelül hatezer termék volt az eMAG magyarországi raktárában, idén júniusban már átlépte a 20 ezret, jelenleg pedig már ennek több mint tízszerese, vagyis 70 ezer fölött van az árucikkek száma. A kiugró novemberi értékhez nagymértékben hozzájárult az eMAG által meghirdetett Black Friday akció, ami november 28-án rekord forgalmat hozott: mindössze egy nap alatt összesen 1,7 milliárd forint értékben vásároltak a magyar fogyasztók.

Közép-Kelet-Európa legnagyobb online kereskedője folyamatosan bővíti termékportfólióját: a kezdetben műszaki termékeket forgalmazó webáruház kínálatába a közelmúltban a könyvek és a háztartási nagygépek is bekerültek.

Az eladási mennyiségeket tekintve az elmúlt 12 hónap alatt a legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok voltak, a vásárlások értékét tekintve viszont a külső merevlemezek, a laptopok, a fényképezőgépek, a tabletek, valamint a televíziók. Érdekesség, hogy az online kereskedő elmúlt évi statisztikája alapján a legnépszerűbb keresőszavak az Xbox, a Samsung, a tablet, a Sony, a Nokia valamint az LG voltak, és csupán egyetlen keresőszó fért bele a top 25 keresési listába, amely nem műszaki cikk: a Lego.

Az eMAG statisztikái szerint a megrendelések valamivel több, mint egyharmadát, 34 százalékát a hölgyek kezdeményezték oldalukon. Míg a férfi vásárlók esetében a tíz leggyakrabban vásárolt termék között kilenc IT illetve műszaki termék, addig a nők esetében csupán hat tartozik ebbe a kategóriába.

A hazai települések versenyében Budapest vezet az összes vásárlás 31 százalékával, de a vidéki nagyvárosokból is egyre több megrendelést regisztrálnak: itt egyértelműen Székesfehérvár, Nyíregyháza, Pécs, Debrecen és Szeged vezeti a listát.

"Fontos számunkra a vásárlóink elégedettsége, ezért indítottuk el augusztusban az új segítség oldalunkat, ami amellett, hogy sok fontos információval szolgál számukra, segít a tájékozódásban. A vásárlási döntések megkönnyítésére fejlesztettük ki a vásárlói vélemény funkciót, melynek köszönhetően értékelni lehet a megvett termékeket, illetve az igénybe vett szolgáltatásokat. A november elején megújult főoldallal pedig még egyszerűbbé és felhasználóbaráttá tettük a vásárlási folyamatot" - mondta a felhasználók dolgát megkönnyítő fejlesztésekről Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere.

Az eMAG online kereskedelmi vállalatot 13 éve hozták létre. Mára a cég 3 országban van jelen: Bulgáriában, Magyarországon és Romániában. 2013-ban az eMAG összesen 188 millió euró árbevételt ért el, ezzel pedig a régió legnagyobb online kereskedőjének számít.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!