|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Design | A BASF trendkönyve Red Dot díjat kapott
DESIGN
BASF: A BASF trendkönyve Red Dot díjat kapott
2014-11-19 10:09 | BASF
Kitüntetés az "Under the Radar" festéktrend könyvnek. A BASF Coatings (bevonatok) üzletága ismét bizonyította tervezési kompetenciáját. Az "Under the Radar" globális festéktrend könyvéért a BASF tervezői a Raum Mannheim ügynökséggel együtt közösen elnyerték a Red Dot design díjat. A kitüntetést 2014. október 24-én adták át a berlini Koncertpalotában. A díjat a világ legnevesebb design díjai között tartják számon. A BASF évente exkluzív módon prezentálja trendkönyvét autóipari ügyfeleinek. A könyv a legújabb európai, ázsiai és észak-amerikai gépjármű festéktrendeket mutatja be. A könyv betekintést nyújt a BASF tervezői által vizsgált üzleti trendekbe, és bemutatja a legújabb fejlesztéseket. A gépjárműgyártók tervezőinek információt és inspirációt is ad munkájához. "A Red Dot díj elismerés a BASF márkának a globális tervezői szakmában, és megmutatja, hogy fejlesztéseink révén rajta tartjuk ujjunkat a színtrendek ütőerén", mondta Astrid Van der Auwera a BASF Coatings globális tervezőcsapatának munkatársa. "Kiadványunkkal iránymutatást adunk a jövő tervezői megoldásaihoz és design megközelítésekhez." A trendkönyv egy korábbi kiadásáért a tervezők már elnyerték ugyanezt a kitüntetést a 2012-es évben. Az idei összesen már a negyedik tervezői Red Dot díj a BASF Coatings történetében a vevői kommunikáció területén. A kiadvány igazán attól egyedi, hogy a festéktrendeket eredeti lakkozott színmintákkal mutatja be. "Így tudjuk a színeket leginkább élethűen prezentálni, illetve kiemelni vevőink számára a lakkok effektushatását", - mondta Mark Gutjahr, a BASF Coatings európai tervezője. "A trendkönyv a színárnyalat, az effektus és a felület együttes hatását teszi a középpontba." A trendkönyv kiemeli a BASF interkulturális és piacorientált szemléletét is. "A festéktrendeknek lehetnek globális mozgatórugói, de a lakkozások megvalósítását azonban mindenkor hozzá kell illesztenünk a helyi piaci trendekhez és fogyasztói elvárásokhoz."- mondta Van der Auwera. Az Under the Radar épp ezért globális és regionális témákat is prezentál.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
grill | Airbnb | emeletes ágy | lámpa | Olaszország | dekoráció | építőipar | informatikai eszközök | olasz divat | játékpiac | motor | elektromos kerékpár | jégkorong | sport | méz | coaching | lakáskiadás | Fóliázás | család | E.ON | gyerekszoba | Bridgestone Tatabánya | textíliák | terasz
|
PARTNEREINK
|