SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A billboard, amelynek lelke van


Médiainfo: A billboard, amelynek lelke van
Külföld | 2014-11-18 16:30 | N4b



Szokatlan outdoor hirdetéssel állt elő az Ogilvy, ugyanis ennek a hirdetőtáblának mondanivalója és személyisége van.

Az ügynökség kenyai kirendeltsége egy meghökkentő ötlettel állt elő, hogy felkeltse a járókelők és az autósok figyelmét, vagyis ráterelje azt, a megbízója termékére, a Sprite-ra.

Az üdítőital hirdetés finoman megbújik a billboard attrakciója mögött, mégis mindenkinek a tekintete ráterelődik, hiszen az megszólítja az embereket, és elkezd mesélni a potenciális vásárlóknak, mintha saját karaktere lenne.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!