|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Betör a táplálékkiegészítők piacára az SZTA
PÉNZÜGY
szta | széchenyi tőkealap | európai bizottság | absorice hungary kft | absorice | török józsef | oláh márton
Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.: Betör a táplálékkiegészítők piacára az SZTA
Országos | 2014-10-30 10:30 | Babel Communications
Különleges, a hazai piacon még kevésbé ismert növényi alapú táplálékkiegészítő fehérje elterjesztése a célja a Széchenyi Tőkealap tőkebefektetésének. A Széchenyi Tőkealap a fiatal cégben az Európai Bizottság egyedi engedélyén alapuló, induló vállalkozásba történő tőkebefektetés formájában szerzett kisebbségi tulajdonrészt. Az összesen 30 millió forintos finanszírozási forrás révén az Absorice Hungary Kft. elsősorban a hazai és külföldi tesztértékesítéseken már sikeresen szereplő AbsoRice fehérje italport kívánja szélesebb körben elterjeszteni. "A termék innovációs jellege, a komoly piaci lehetőségek és az ígéretes üzleti terv miatt döntöttünk úgy, hogy kisebbségi tulajdonosként beszállunk a vállalkozásba. Bár több mint ötven tagú cégportfóliónk jelentős részét több éve működő cégek alkotják, nyitottak vagyunk a komoly potenciállal bíró, ígéretes fiatal vállalkozásokba való befektetésre is." - emelte ki Török József, a Széchenyi Tőkealap üzletfejlesztési igazgatója. "A hipoallergén növényi fehérje egyelőre nem terjedt el hazánkban, így a termék jelentős alternatívát jelent a főként állati eredetű, illetve szójából készült táplálékkiegészítők piacán. Mi nem csupán a tejallergiás, laktóz- vagy gluténérzékeny vásárlókat szeretnénk elérni. A rendszeresen sportolók, az egészségtudatosak, illetve a vegán vagy húsmentes életmódot követők számára is vonzó a kizárólag természetes alapanyagokból készült termékünk" - magyarázta Oláh Márton, az Absorice Hungary Kft. ügyvezetője. A rizsalapú termék iránti széleskörű igényt a hazai és külföldi piacon végzett tesztértékesítés eredménye jól mutatta. Magyarországon elsősorban kiskereskedőkön keresztül, Nagy-Britanniában pedig online formában történt a tesztértékesítés első üteme. Amennyiben a termékcsoport és az üzleti modell a hazai piacon jól teljesít, a nagyobb lélekszámú, nagyobb vásárlóerővel rendelkező piacokon a termék - újdonsága miatt - óriási növekedési potenciállal rendelkezik. A társaság tulajdonosai a termékcsalád elsődleges külföldi piacaként pozitív tapasztalataik alapján az Egyesült Királyságot határozták meg.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
visszajelzés | E.ON | CIB Bank | mérnök | kutya | Profession.hu | állásjelentkezés | táplálékkiegészítő | ebédházhozszállító | vállalkozás | frissdiplomás | BMW | marketing | home office | kávéfőző | Nemzeti Tőkeholding | napelempark | álláskeresés | szilva | Euromoney | szülési szabadság | takarítás | De'Longhi | Mol
|
PARTNEREINK
|