SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Betör a táplálékkiegészítők piacára az SZTA


Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.: Betör a táplálékkiegészítők piacára az SZTA
Országos | 2014-10-30 10:30 | Babel Communications



Különleges, a hazai piacon még kevésbé ismert növényi alapú táplálékkiegészítő fehérje elterjesztése a célja a Széchenyi Tőkealap tőkebefektetésének.

A Széchenyi Tőkealap a fiatal cégben az Európai Bizottság egyedi engedélyén alapuló, induló vállalkozásba történő tőkebefektetés formájában szerzett kisebbségi tulajdonrészt. Az összesen 30 millió forintos finanszírozási forrás révén az Absorice Hungary Kft. elsősorban a hazai és külföldi tesztértékesítéseken már sikeresen szereplő AbsoRice fehérje italport kívánja szélesebb körben elterjeszteni.

"A termék innovációs jellege, a komoly piaci lehetőségek és az ígéretes üzleti terv miatt döntöttünk úgy, hogy kisebbségi tulajdonosként beszállunk a vállalkozásba. Bár több mint ötven tagú cégportfóliónk jelentős részét több éve működő cégek alkotják, nyitottak vagyunk a komoly potenciállal bíró, ígéretes fiatal vállalkozásokba való befektetésre is." - emelte ki Török József, a Széchenyi Tőkealap üzletfejlesztési igazgatója.

"A hipoallergén növényi fehérje egyelőre nem terjedt el hazánkban, így a termék jelentős alternatívát jelent a főként állati eredetű, illetve szójából készült táplálékkiegészítők piacán. Mi nem csupán a tejallergiás, laktóz- vagy gluténérzékeny vásárlókat szeretnénk elérni. A rendszeresen sportolók, az egészségtudatosak, illetve a vegán vagy húsmentes életmódot követők számára is vonzó a kizárólag természetes alapanyagokból készült termékünk" - magyarázta Oláh Márton, az Absorice Hungary Kft. ügyvezetője.

A rizsalapú termék iránti széleskörű igényt a hazai és külföldi piacon végzett tesztértékesítés eredménye jól mutatta. Magyarországon elsősorban kiskereskedőkön keresztül, Nagy-Britanniában pedig online formában történt a tesztértékesítés első üteme. Amennyiben a termékcsoport és az üzleti modell a hazai piacon jól teljesít, a nagyobb lélekszámú, nagyobb vásárlóerővel rendelkező piacokon a termék - újdonsága miatt - óriási növekedési potenciállal rendelkezik. A társaság tulajdonosai a termékcsalád elsődleges külföldi piacaként pozitív tapasztalataik alapján az Egyesült Királyságot határozták meg.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!