|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Kilépett a blogtérbe a Syngenta
E-BIZNISZ
syngenta | syngenta magyarország | máté endre | egyesült államok | blogtér | baseli székhelyű agrárvállalat
Syngenta: Kilépett a blogtérbe a Syngenta
Országos | 2014-10-27 12:26 | KRQ Communications
A baseli székhelyű agrárvállalat a jövőbe mutató piaci trendek mellett az innovatív megoldásokra, technológiai újdonságra szeretné felhívni a figyelmet az új blogjában. Piackutatási adatok szerint az agrárvállalkozók és a növényvédelmi szakemberek még mindig inkább nyomtatott kiadványokat olvasnak, ezek hitelességét tartják elsődlegesnek - írja a vállalat közleménye. Azonban a magyar mezőgazdaságban generációváltás zajlik: a 60 év feletti gazdálkodók hatvan százaléka rövid időn belül nyugdíjba vonul, helyüket fiatalok veszik át. Az új generáció már okostelefont használ, rendszeresen tájékozódik az interneten, s keresi azokat az online szakmai fórumokat, ahol globális híreket, nemzetközi tapasztalatokat és szaktanácsokat talál, akár a következő évtizedekre is vonatkozóan. A Syngenta Magyarország ezért úgy döntött, hogy elsősorban a fiatal gazdákat megszólítva, kilép a blogtérbe, s elindít egy önálló blogot, amely a jövőbe mutató piaci trendek mellett az innovatív megoldásokat és a technológiai újdonságokat mutatja be közérthetően, fókuszálva a Syngenta növénykultúra-alapú integrált megoldásaira. Az internetes naplót Máté Endre írja, aki három éve vezeti a Syngenta fejlesztői csapatát, ami teljes körűen felelős a magyarországi adaptációs és demonstrációs kísérletekért. Irányításával zajlanak az integrált megoldások kísérletei a zöldségek, a gyümölcsök, illetve a szántóföldi kultúrák kapcsán, mind a vetőmag, mind a növényvédőszer tekintetében. A Syngenta a világ vezető agrárvállalata, 90 országban tevékenykedik, de a magyarországihoz hasonló blog mindössze néhány országban valósult meg, köztük az Egyesült Államokban, ahol különösen fogékonyak az agrárgazdálkodók az online párbeszédre. A tengerentúli social média platformok példaként szolgáltak a magyar leányvállalat számára is.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
horgászat | 4iG | felület | hirdetés | Magyar cégvezetők | SPAR | kerítésépítés | Rossmann | áruszállítás | Facebook | REGIO JÁTÉK | vérnyomás | nyelvtanulás | glett | ’Az Év Honlapja 2025’ | Nokia | 4iG Csoport | kazán | tűzhely | ingatlanértékesítés | konyha | edzés | RÁBA Nyrt. | gipsz
|
|
PARTNEREINK
|