|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Eladáshelyi tárlatvezetés a POS Services-tõl
OUTDOOR/INDOOR
pos services | tesco extra | tesco revenue generation | bibók judit | bunge zrt | unilever | tankó ágnes | led sor
![]() ![]()
POS Services : Eladáshelyi tárlatvezetés a POS Services-tõl
Budapest | 2014-10-08 10:40 | POS Services
Szeptember 16-án bemutatóteremmé vált egy délelőttre a váci úti Tesco Extra. Az eladáshelyi reklámokra specializált POS Services és a Tesco Revenue Generation csapata itt kalauzolta körbe partnereit, akik élesben, "természetes közegükben" figyelhették meg a point-of-sale eszközöket. A túra résztvevői megismerhették a cég szerteágazó portfólióját, amely a kor kihívásainak megfelelően több érzékszervet is célba vesz. Az eladáshelyi reklámok felhívják magukra és a termékre a figyelmet, informálnak, segíthetnek a vásárlási döntés meghozatalában, vagy akár szórakoztathatják is a fogyasztót. A bemutató előzményeként tudni érdemes, hogy idén nyáron jelentősen bővült a a POS SERVICES eszköz portfóliója. Május 12-én a székesfehérvári Tesco áruházban 30 új reklámeszköz prototípusát mutatta be a médiavállalat az áruházlánc vezetőségének, mely során 20 hirdetési felület típus kapott értékesítésre engedélyt. A rendhagyó reklámeszköz-bemutatóra a cég valamennyi jelentős hirdető partnerét meghívta; összesen 190 főt, 78 cégtől. A váci úti Tesco áruházban, mint a bemutató delegált helyszínén a POS SERVICES és a TESCO Revenue Generation munkatársai személyesen mutatták be az újdonságokat a közel 150 látogatónak. Az érdeklődők a könnyebb tájékozódás érdekében már a bejáratnál kézhez kaptak egy hasznos áruházi térképet, kiegészítve a bemutatásra kerülő eladáshelyi eszközökről szóló segédanyaggal, valamint egy ötletes, apró ajándékot. A körút során világossá vált, hogy az eladáshelyi reklámok immár nem pusztán láthatóak, de hallhatóak, tapinthatóak, sőt még illatuk lehet, és van közöttük olyan, amelyik interaktív, és a vásárlók közelségére élesedik.A megjelenési lehetőségek részben új eszközök által, illetve a meglévő eszközök újszerű használata által bővültek. "Mindkét típusú jelentős újítás tetszett" - fogalmazott Bibók Judit, a Bunge Zrt. szakembere. "A nagyobb méretű reklámfelületek is érdekesek voltak, de még inkább a meglevő eszközök több érzékszervet megcélzó kegészítései. Túl vagyunk azon a koron, amikor a POS reklám csak egy kiragasztott plakátvolt" - tette hozzá a szakember, aki azt is megjegyezte, hogy bár az idei büdzsék már "le vannak osztva", jó tudni, hogy jövőre mennyi újdonság közül válogathatnak. Az Unilevernél dolgozó Tankó Ágnesnek leginkább a polcba épített LED-sorok, a BlackLight Polczászlók és a LED Panel LST-k múlták felül a várakozásait. "Igazán hatékonyan vonják magukra a figyelmet" - fogalmazott a szakember. Az eseményen való megjelenés az új hirdetési eszközök bemutatása mellett nagy hangsúlyt fektetett a szakmai interakciókra is: a cégek képviselői egymással is megbeszélhették a látottakat, tapasztalataikat, véleményt formálhattak, és kérdéseket tehettek fel. Az ilyesfajta 3 oldalú élő kommunikációra ritkán van lehetőség és nemcsak a bemutató alatt, de a túra után kínált kávé fölött is mindenkinek alkalma nyílt egy könnyed szakmai beszélgetésre. Nosztalgikus felhanggal értékelte a programot a Vodafone képviseletében jelenlevő Medve Nóra, aki a telekom szektorban ritkábban találkozik az eladáshelyi reklámozási formákkal, de brand manageri múltjából fakadóan otthonosan mozog a témában. "Jó látni, hogy még mindig milyen innovatív ez a piac" - fogalmazott a szakember. Utolsó állomásként az ügynökség egy még kísérleti fázisban lévő eszközről lebbentette le a fátylat. A Digitális Promo Pult bemutatása után egy kérdőív segítségével a partnerek véleményét is kikérték, bevonva őket és ötleteiket a fejlesztésbe. Mindennek segítségével a POS SERVICES tovább szeretné erősíteni az interaktív POS eszközök jelenlétét a TESCO hipermarket üzletekben, szolgálva ezzel a hirdetői igényeket a vásárlói döntéshozatal során. Az eseményről készült képek az alábbi linken tekinthetők meg. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
napelempark | Ingatlanpiac | Oroszország | SPAR | INA | IKEA | naperőmű | EU | Alteo | Valentin-nap | Pécsi Harmadik Színház | Szent Efrém Férfikar | eMAG | Shell | mezőgazdaság | ALDI | Románia | Rába | autógyártás | BMW | AM | vendégéjszakák | Microsoft Office | Horvátország
![]() |
PARTNEREINK
|