|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A tévé után az OOH a legmegbízhatóbb médium
OUTDOOR/INDOOR
ooh | fepe future foundation | egyesült királyság | németország | spanyolország | törökország | brazília
![]() ![]()
Médiainfo: A tévé után az OOH a legmegbízhatóbb médium
Külföld | 2014-09-29 12:41 | News4business.hu
A fogyasztók az out-of-home eszközöket értékelték a második legmegbízhatóbb médiumnak a televízió után. A FEPE Future Foundation kutatása szerint a fogyasztók 28 százaléka a televíziós reklámokat tartja a leghitelesebb hirdetési formának - közölte a MediaTel. A "dobozt" az OOH és a sajtó követi 24 és 22 százalékkal. A sor másik végén az internet van, a megkérdezettek mindössze 3 százaléka voksolt az információs sztrádára. A felmérés során 1000 embert kérdeztek meg az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban, Törökországban, Brazíliában és a Dél-Afrikai Köztársaságban. Emlékezetesség tekintetében is a tévé áll az élen: a minta 46 százaléka szerint az itt látott hirdetések maradnak meg leginkább az emlékezetükben. A 2. helyi itt is a kültéri reklámoké (34%), a 3. pedig a sajtóé, igaz jóval nagyobb lemaradással (7%). Az utolsó helyen itt is az online áll, 4 százalékkal. A kutatás arra is rávilágított, hogy a 18-34 éves korosztály 54 százaléka szereti az olyan termékek hirdetéseit, amelyek már a birtokában vannak. Ez a vásárlás utáni "megerősítő effektus" különösen a technológiai termékek esetében erős. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
vérplazma | napszemüveg | lakásvásárlás | betonozás | SPAR | haszongépjármű | CEMACON | gyerekülés | evőeszköztartó | hűségpromóció | szivattyú | REGIO JÁTÉK | lézeres szemműtét | Elektromos autó | tekercses kerítés | szupinált cipő | fogszabályzó | JBL | Szentendre | Knorr-Bremse | téglagyár | játékpiac | konyhai munkalap | személyszállítás
![]() |
PARTNEREINK
|