SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Technológia | A Huawei közzétette első féléves üzleti eredményét


Huawei: A Huawei közzétette első féléves üzleti eredményét
Külföld | 2014-07-30 10:23 | Pressinform



Az előző évhez képest 62 százalékkal több okostelefont szállított a cég, az összes szállított készülék száma több mint 64 millió.

A Huawei kedden közzétette a vállalat Fogyasztói Üzletágának idei, első féléves eredményét. Az adott időszakban a vállalat összesen 64,21 millió készüléket szállított ki, amelyből az okostelefonok száma elérte a 34,21 milliót. Ez az előző üzleti évhez képest jelentős, 62 százalékos növekedést jelent. A Huawei Mate 2 4G-t és az Ascend P7-et a vállalat az idei év első félévében dobta piacra.

A Huaweit továbbra is az vezérli, hogy egy világszerte ismert, a fogyasztók által kedvelt márkává váljon, egy átfogó branding és marketing program eredményeként. A cég főleg a szponzorálási tevékenységek terén erősített olyan vezető sportszervezetekkel, mint az AC Milan, a Borussia Dortmund, a Paris Saint-German és az Arsenal Football Club. Ezen együttműködések jelentősen hozzájárultak a Huawei márkanév ismertségének növeléséhez Európában, valamint világszerte is. Hollandiában az idén május óta tartó Amsterdamsche Football Club Ajax szponzorálása is előmozdította a Huawei okostelefon piaci részesedésének gyors növekedését.

A Huawei 2014. évi első féléves eredményeihez hozzájárult azon tengerentúli piacok erőteljes növekedése is, ahol a vállalat fokozta globális marketing kezdeményezéseit. A Huawei elkötelezettsége a márkaépítés terén az adott piacokon a kiszállítások számának erőteljes növekedését eredményezte: a Közel-Kelet és Afrika térségében 550 százalékkal, Latin-Amerikában 275 százalékkal, az Ázsai és Csendes-óceáni térségben 180 százalékkal, Európában pedig 120 százalékkal.

A Kantar Worldpanel ComTech kutatásai szerint a Huawei okostelefon eladásai az elmúlt 12 hónapban 123 százalékkal nőttek öt főbb európai piacon, úgymint az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban. A Huawei jelenleg 3 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Németországban és Spanyolországban, amelyet a jövőben 5 százalékra kíván növelni. "Egy gyorsuló szétaprózódási trend figyelhető meg a telefonpiacon egész Európában, ahogy a kisebb márkák lendületet kapnak." - nyilatkozta Dominic Sunnebo, a Kantar piacelemző cég stratégiai igazgatója. "Az európai piacra újonnan érkező cégek, mint a Huawei kihívást jelentenek az ismert nevek számára."

A Huawei Fogyasztói Üzletága az idei év a második felében továbbra is kitartóan folytatja a 4G LTE piac fejlesztését, valamint az innovatív technológiák tervezését és korszerűsítését fogyasztói termékvonala számára. A vállalat ezen túlmenően erősíti együttműködését a telekommunikációs szolgáltatókkal, a kártyafüggetlen piacokon és online eladási csatornákkal, annak érdekében, hogy még több kiváló közép- és felsőkategóriás 4G LTE-képes készüléket adjon a fogyasztók kezébe világszerte.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!