SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Az Omnicomot választotta az SAP


W&V: Az Omnicomot választotta az SAP
Országos | 2014-07-25 12:28 | News4business.hu



Leváltotta az Ogilvy & Mathert és a Mindshare-t a walldorfi szoftveróriás, a jövőben az Omnicom ügynökségei veszik át a WPP tagok helyét.

A vállalat klasszikus hirdetési megbízásait a BBDO fogja kezelni, a médiás tennivalók pedig a PHD hatáskörében tartoznak ezentúl - derül ki a W&V portálján. Az együttműködések globális szintre vonatkoznak.

"Az Omnicom ügynökségek meggyőző és következetes elképzeléseket tártak elénk a márka jövőjével kapcsolatban" - nyilatkozta Bill McDermott, a vállalat vezérigazgatója. A pozicionálás már is megkezdődött. A walldorfi cég új fő szlogenje és vezérelve a "Run simple", ennek jegyében zajlik majd a márka kommunikációja világszerte.

Ez egyben egy hosszú kapcsolat végét is jelenti: az Ogilvy & Mather az ezredforduló óta dolgozott együtt az SAP-vel.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!