SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Díjazták az Ogilvy repülőkre mutogató gyerekeit


Médiainfo: Díjazták az Ogilvy repülőkre mutogató gyerekeit
Külföld | 2014-06-20 10:48 | News4business.hu



Az Ogilvy & Mather digitális billboardja elhozta a Direct Lions nagydíjat Cannes-ból.

Az ügynökség British Aiways-nek készített londoni billboardján gyerekek voltak láthatóak, akik valós időben reagáltak a plakát felett elrepülő gépekre - írta meg kedden a mediainfo.hu angol nyelvű rovata. A gyerekek először felfigyeltek a légi járműre, követni kezdték, majd felmutattak, és "megmondták", melyik járat látható az égen, valamint, hogy hova tart.

A kampány kreativitását jól tükrözi a tény, hogy 2677-en indultak ebben a kategóriában, és 256-an kerültek shortlistre.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!