SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Mit hoz a jövő a köztéri reklámoknak?


Médiainfo: Mit hoz a jövő a köztéri reklámoknak?
Országos | 2014-05-19 17:36 | News4business.hu



A fogyasztók digitalizálódása az outdoor hirdetési megjelenésekre szakosodott cégeket sem kerüli el. Egyre több ember rendelkezik okostelefonnal, így talán lassan itthon is elterjedhetnek az "okos-poszterek".

A múlt heti Media Hungary konferencián Tom Kerr, a Postercope képviseletében egyenesen az Egyesült Királyságból érkezett, hogy bemutassa a legújabb DOOH megoldásokat a szakmai közönségnek.

Az NFC chippel rendelkező mobiltelefonok elterjedtségének aránya egyre erőteljesebben növekszik, míg 2012-ben 92 millióval rendelkeztek a felhasználók, addig ez az arány már 134 használatban lévő készüléket jelentett tavaly. A problémát viszont még sokszor az jelenti, hogy sok okostelefon tulajdonos nem tud róla, hogy egyáltalán a telefonja NFC-képes egyáltalán. Számszerűsítve a felhasználók kétharmada nincs ezzel tisztában.
Az NFC felhasználási lehetőségei globálisan
A prezentált, nemzetközi felmérésből kiderül, hogy az emberek 85 százaléka különböző kuponok letöltésére, nyereményjátékokban való részvételre használja a megoldást. Mindössze egy százalékkal lemaradva, a felhasználók 84 százaléka veszi igénybe különböző helyek megkeresésére, beazonosítására. Kissé kevesebb, de még így is az okostelefon tulajdonosok jelentős hányada, 77 százaléka alkalmazza a szolgáltatást ár-összehasonlítás során, míg 76 százalékuk egy adott weboldalhoz kapcsolódik ilyen formán. Kiemelkedő azoknak is aránya, akik semmilyen különösebb céljuk nincs vele, pusztán kíváncsiságból, vagy kedvtelésből próbálják ki az NFC-t.

Ahogy az okostelefon penetráció hazánkban is növekszik, az NFC számtalan kreatív lehetőségnek nyit majd kaput várhatóan a köztéri reklámozással foglalkozó ügynökségek számára. Néhány felhasználási javaslatot is bemutatott a Postercope meghívott előadója.

Az egyik, talán legismertebb példa a Tesco interaktív, dél-koreai bevásárló pontja. Az áruház nem szeretett volna egy újabb boltot felhúzni, inkább megoldotta egy "termékkirakattal" az egyik tömegközlekedési csomópontban, ahol sok ember megfordul. A megoldásnak köszönhetően így a mobilozóknak nincs más dolguk, mint a kínálatban látható termékek képein elhelyezett QR-kódot leolvasni, amellyel egész egyszerűen megrendelik az árut.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!