|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Mit hoz a jövő a köztéri reklámoknak?
OUTDOOR/INDOOR
media hungary | tom kerr | postercope | egyesült királyság | dooh | nfc | tesco | qr kód | köztéri reklám | fogyasztó
![]() ![]()
Médiainfo: Mit hoz a jövő a köztéri reklámoknak?
Országos | 2014-05-19 17:36 | News4business.hu
A fogyasztók digitalizálódása az outdoor hirdetési megjelenésekre szakosodott cégeket sem kerüli el. Egyre több ember rendelkezik okostelefonnal, így talán lassan itthon is elterjedhetnek az "okos-poszterek". A múlt heti Media Hungary konferencián Tom Kerr, a Postercope képviseletében egyenesen az Egyesült Királyságból érkezett, hogy bemutassa a legújabb DOOH megoldásokat a szakmai közönségnek. Az NFC chippel rendelkező mobiltelefonok elterjedtségének aránya egyre erőteljesebben növekszik, míg 2012-ben 92 millióval rendelkeztek a felhasználók, addig ez az arány már 134 használatban lévő készüléket jelentett tavaly. A problémát viszont még sokszor az jelenti, hogy sok okostelefon tulajdonos nem tud róla, hogy egyáltalán a telefonja NFC-képes egyáltalán. Számszerűsítve a felhasználók kétharmada nincs ezzel tisztában. Az NFC felhasználási lehetőségei globálisan A prezentált, nemzetközi felmérésből kiderül, hogy az emberek 85 százaléka különböző kuponok letöltésére, nyereményjátékokban való részvételre használja a megoldást. Mindössze egy százalékkal lemaradva, a felhasználók 84 százaléka veszi igénybe különböző helyek megkeresésére, beazonosítására. Kissé kevesebb, de még így is az okostelefon tulajdonosok jelentős hányada, 77 százaléka alkalmazza a szolgáltatást ár-összehasonlítás során, míg 76 százalékuk egy adott weboldalhoz kapcsolódik ilyen formán. Kiemelkedő azoknak is aránya, akik semmilyen különösebb céljuk nincs vele, pusztán kíváncsiságból, vagy kedvtelésből próbálják ki az NFC-t. Ahogy az okostelefon penetráció hazánkban is növekszik, az NFC számtalan kreatív lehetőségnek nyit majd kaput várhatóan a köztéri reklámozással foglalkozó ügynökségek számára. Néhány felhasználási javaslatot is bemutatott a Postercope meghívott előadója. Az egyik, talán legismertebb példa a Tesco interaktív, dél-koreai bevásárló pontja. Az áruház nem szeretett volna egy újabb boltot felhúzni, inkább megoldotta egy "termékkirakattal" az egyik tömegközlekedési csomópontban, ahol sok ember megfordul. A megoldásnak köszönhetően így a mobilozóknak nincs más dolguk, mint a kínálatban látható termékek képein elhelyezett QR-kódot leolvasni, amellyel egész egyszerűen megrendelik az árut. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
ExxonMobil | Turisztikai startup | Nhp Hajrá | Úszófalu | Antenna Hungária | jakuzzi | NKE tehetséggondozó program | NAV | Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kara | Abádszalók | Franciaország | Opus Global | Bosch | Air France | vérszegénység | oltóanyaggyártás | Szputnyik V | Suzuki | Twitter | home office | Vashiány | Ariston Hungária | MVM Főgáz | távmunka
![]() |
PARTNEREINK
|