|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Spam kisokost készített a DIMSZ
DM/PROMÓCIÓ
spam kisokos | dimsz | direkt és interaktív marketing szövetség | email marketing tagozat | tisztelt vásárló
DIMSZ: Spam kisokost készített a DIMSZ
Országos | 2014-05-08 16:11 | DIMSZ
A kisokos a spamszűrők működése és az email marketing jogi szabályozása mellett arról is információt ad a kiadvány, hogy milyen tényezőkön múlik, hogy egy e-mail spam mappában köt ki vagy eljut-e a fogyasztóhoz? A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozatában működő 19 cég által kiadott Spam kisokos a Tisztelt Vásárló program keretén belül valósult meg. Elsősorban adatbiztonsági szempontokat szem előtt tartva olyan ajánlásokat, tanácsokat fogalmaz meg, mely egy átlagos felhasználónak segítséget nyújt az e-mailek mindennapi kezelésében, de a marketingkommunikációs szakembereknek is válaszokat ad a felmerülő technikai vagy jogi kérdésekre. Erről a linkről tölthető le. A Spam kisokos pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist. Mindezeken túl a hazai és uniós szabályozásnak megfelelően a spameket küldő cégek felelősségre vonhatóak, ezért a DIMSZ arra törekszik, hogy mindenki számára tudatosítsa, az e-mail marketing nem egyenlő a spamek küldésével. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a mostani kiadvány is, első állomásaként a szövetség tagjai az NMHH, a GVH, a NAIH és az ÖRT szakembereivel találkozhattak. Ezt követte az Adatvédelmi Kommandó, melynél 22 véletlenszerűen kiválasztott e-commerce cég honlapján található funkciókat ellenőrizték; mint a regisztráció, a hírlevél-feliratkozás, a cookie-kezelés és az adatvédelmi tájékoztató. A Spam kisokos szerkesztésében közreműködő cégek és személyek a tagozat elnöke, Dely Gábor mellett: Jeges Zsolt, Citromail, Damjanovich Nebojsa, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Protopmail, Visionline, valamint a Direkt és Interaktív Marke¬ting Szövetség E-mail marketing tagozata.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
K&H | Varnus Xaver | Rhoda Scott | műfü | utazás | szilveszter | Magyar Vöröskereszt | karácsony | SAP | kert | Auchan | Kifli.hu | karácsonyi különlegességek | fenntartható önkormányzat | virsli | pezsgő | Palladio Orchestra | Bad Kleinkirchheim | adomány | magyarok | LIDL | édességek | cafeteria | szörp
|
PARTNEREINK
|