SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | Spam kisokost készített a DIMSZ


DIMSZ: Spam kisokost készített a DIMSZ
Országos | 2014-05-08 16:11 | DIMSZ



A kisokos a spamszűrők működése és az email marketing jogi szabályozása mellett arról is információt ad a kiadvány, hogy milyen tényezőkön múlik, hogy egy e-mail spam mappában köt ki vagy eljut-e a fogyasztóhoz?

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozatában működő 19 cég által kiadott Spam kisokos a Tisztelt Vásárló program keretén belül valósult meg. Elsősorban adatbiztonsági szempontokat szem előtt tartva olyan ajánlásokat, tanácsokat fogalmaz meg, mely egy átlagos felhasználónak segítséget nyújt az e-mailek mindennapi kezelésében, de a marketingkommunikációs szakembereknek is válaszokat ad a felmerülő technikai vagy jogi kérdésekre. Erről a linkről tölthető le.

A Spam kisokos pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist. Mindezeken túl a hazai és uniós szabályozásnak megfelelően a spameket küldő cégek felelősségre vonhatóak, ezért a DIMSZ arra törekszik, hogy mindenki számára tudatosítsa, az e-mail marketing nem egyenlő a spamek küldésével.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a mostani kiadvány is, első állomásaként a szövetség tagjai az NMHH, a GVH, a NAIH és az ÖRT szakembereivel találkozhattak. Ezt követte az Adatvédelmi Kommandó, melynél 22 véletlenszerűen kiválasztott e-commerce cég honlapján található funkciókat ellenőrizték; mint a regisztráció, a hírlevél-feliratkozás, a cookie-kezelés és az adatvédelmi tájékoztató. A Spam kisokos szerkesztésében közreműködő cégek és személyek a tagozat elnöke, Dely Gábor mellett: Jeges Zsolt, Citromail, Damjanovich Nebojsa, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Protopmail, Visionline, valamint a Direkt és Interaktív Marke¬ting Szövetség E-mail marketing tagozata.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!