SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | BL-szponzor lesz a Nissan


MarketingWeek: BL-szponzor lesz a Nissan
Külföld | 2014-04-08 08:14 | News4business.hu



A japán autómárka is belép az UEFA tornájának támogatói körébe. A lépés összhangban van a vállalat azon szándékával, hogy piacvezető legyen az öreg kontinensen 2016-ra.

Az autógyártó négy évre szóló szerződést kötött az Európai Labdarúgó Szövetséggel (UEFA), kiütve ezzel a Fordot a BL-szponzorok sorából - adta hírül a MarketingWeek. A Nissan olyan márkák körébe lép be, mint az Adidas, a Heineken és a Playstation. A cég első vonatkozó kampányának startját az idei szezon lisszaboni döntőjére időzíti, amelyet várhatóan 300 millióan néznek majd a világ 200 országában.

Roel de Vires, a vállalat alelnöke elmondta, hogy a Nissan új módszerekkel kíván beszállni a Bajnokok Ligája támogatásba. A részleteket még homály fedi, de annyi bizonyos, hogy a kampány tartalma összhangban lesz az UEFA érték-alapú kommunikációjával.

A Nissan lesz a második autómárka a torna szponzorainak sorában. Elődje, a Ford 22 szezon után száll ki idén. Az amerikai vállalat pálfordulásának okát nem hozták nyilvánosságra, ahogy a Nissan-üzlet pénzügyi részleteit sem.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!