|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Több eladott autó
KERESKEDELEM
aaa autó csoport | mti | aaa auto | karolina topolova | csehország | oroszország | szlovákia | magyarország
![]()
MTI: Több eladott autó
Külföld | 2014-03-05 08:20 | MTI
Az utóbbi hat év legjobb eredményét érte el 2014 elején az AAA Auto Csoport: az év első két hónapjában összesen 8911 autót értékesített, ami 17,5 százalékos növekedés 2013 azonos időszakához képest. Az utóbbi hat év legjobb eredményét érte el 2014 elején az AAA Auto Csoport: az év első két hónapjában összesen 8911 autót értékesített, ami 17,5 százalékos növekedés 2013 azonos időszakához képest - közölte a társaság az MTI-vel kedden. A magyarországi felvásárlások február elejei beindítása óta az AAA Auto gyorsan kapcsolatba lépett a potenciális ügyfelekkel. A közlemény idézi Karolina Topolovát, a cég vezérigazgatóját aki elmondta: Magyarországon jelenleg hetente mintegy 1600 telefonos és ezer e-mailes megkeresést bonyolítanak, és már több mint 160 gépkocsit vásároltak. A közlemény szerint az értékesítésben a legnagyobb arányú növekedést a vállalat Csehországban és Oroszországban érte el. Csehországban az eladott autók száma 18,8 százalékkal 6143 darabra nőtt, Oroszországban pedig 18,6 százalékkal több, 350 autót adtak el mint egy évvel korábban. A vállalat elemzései szerint azok a vevők, akik a gazdaság növekedésével kapcsolatos aggodalmaik miatt hosszú időre elhalasztották autóvásárlásaikat, most elkezdtek vásárolni. Ez részben a rendkívül enyhe télnek tulajdonítható, és a január-februárban érkezett mintegy 56 ezer telefonhívás, továbbá a csoport honlapjára érkező több mint 6 millió látogató elemzésén alapul - közölték. Az AAA Auto csoportszintű értékesítése 2014-ben kevéssel meghaladhatja a 62 ezer gépkocsit. Tavaly összesen 56 648 autót adott el a társaság, ebből 38 297-et Csehországban, 15 896-ot Szlovákiában és 2455-öt Oroszországban. Az AAA Auto 22 éve működik és jelenleg 33 telephelyet számláló hálózattal rendelkezik Csehország, Szlovákia, Oroszország és Magyarország piacain. A vállalat fennállása alatt több, mint 1,4 millió vevőt szolgált ki. 2012-ben a csoport auditált árbevétele 336 millió euró volt. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bónuszrendszer | Vizelettartás | hőmérséklet | Knorr-Bremse | autódekoráció | bőrápolás | szivattyú | hegesztőpajzs | retinol | tudás | inkontinencia | lakásfelújítás | kávékapszula | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Iskolaszer | Centrál Színház | LED-lámpák | gázkészülék | alumíniumkerítés | hajópadló | KunlunChem | társ | párásító | tartálykutatás
![]() |
PARTNEREINK
|