SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Megújult a Mávdirekt


MÁV Magyar Államvasutak Zrt.: Megújult a Mávdirekt
Dél-Alföld | 2014-01-22 07:16 | MÁV Magyar Államvasutak Zrt.



Évente egymillió hívás, harmincezer e-mail, belföldi és nemzetközi vasúti utazási információk; ezzel jellemezhetnénk a MÁV-START telefonos ügyfélszolgálatát.

A vasúttársaság januártól ismételten saját maga üzemelteti a rendszert Szolnokon.

Ungvári Csaba a MÁV-START vezérigazgatója a call center bemutatóján elmondta:
"A szolgáltatás integrációja része annak a tavaly kezdődött folyamatnak, melyben a vasúti személyszállításhoz tartozó közvetlen munkafolyamatok a MÁV-START üzemeltetésébe kerülnek, összességében így biztosítva a költséghatékonyabb, átláthatóbb és gyorsabb működést. A Mévdirektnek otthont adó helyszín kiválasztásánál szándékosan kerestünk vidéki várost, ezzel is elősegítve a fővároson kívül eső munkahelyteremtést. A telefonos ügyfélszolgálaton januártól olyan munkatársak dolgoznak, akik jelentős vasúti szakmai tapasztalattal rendelkeznek, így kollégáink teljesebb körű információkat tudnak adni utasaink számára."

A technikai hátteret a SYNERGON Integrator Kft. biztosította, amely koncepció országunkban teljesen egyedi módon került kialakításra. Rácz Imre a SYNERGON Integrator Kft. ügyvezető igazgatója szerint: "A SYNERGON által a Magyar Államvasutak részére az elmúlt években kialakított informatikai rendszer tökéletes alapot biztosított arra, hogy költséghatékonyan otthont adjon egy újabb virtuális ügyfélszolgálati felületnek. A call center helyiségében fali kijelző ad valósidejű tájékoztatást az ügyfélszolgálati rendszer működéséről, így a várakozók számáról oszlopdiagram formájában, a kezelők foglaltságáról, a legrégebbi várakozó várakozási idejéről. A MÁVDIREKT szolgáltatás integrálásával jelenleg közel 100 munkavállaló használja a SYNERGON által fejlesztett rendszert a MÁV-csoport berkein belül, egyszerre több telephelyen. Az infrastruktúra azonban lehetővé teszi, hogy a kezelők száma akár 2000 főig bővíthető legyen."

A MÁV-START Zrt. fejlesztése harmincnégy új munkahelyet teremtett, mellyel kapcsolatban Szabó István Szolnok alpolgármestere kiemelte: "A közlekedési rendszerek fejlesztése hihetetlen nagyságú ráfordítást igényel. A modern gazdaság csak jól működő közlekedési hálózattal és hatékony, jól szervezett közlekedéssel képzelhető el. A vasúti közlekedés, ezen belül a személyszállítás tömeges jellegű szolgáltatás, amit naponta több százezer utas vesz igénybe. A gyorsaság, a megbízhatóság és a pontosság az a három követelmény, amit a mai vasútnak, ha állni akarja a versenyt az alternatív utazási lehetőségekkel, akkor teljesítenie kell. Ehhez a korszerű technikai eszközökre, az informatikára, a modern hírközlési eszközökre egyaránt szüksége van. A komoly pályaépítési beruházások mellett a járműállomány megújítása már elkezdődött. Az utasok teljesebb kiszolgálása szempontjából fontos lépés, hogy ide Szolnokra telepítették a Call Center központot, amely segítségével a kiszolgálás minősége a tájékoztatásban, az utaskapcsolatban is új minőséget nyújthat."







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!