|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | A traktor és régi motor az internet slágere
E-BIZNISZ
jófogás.hu | simson | mtz traktor | jófogás | bmw | opel | traktor | régi motor | internet | sláger | 2013-as trend
Jófogás.hu: A traktor és régi motor az internet slágere
Országos | 2014-01-17 09:47 | Red Lemon
A 2013-as trendeket nézve azt hinnénk, hogy az apróhirdetési oldalakon is a számítástechnikai cikkek és az okostelefonok iránt érdeklődtek a leginkább, pedig nem. Meglepő, de a Jófogás.hu keresési statisztikái szerint a tavalyi évben Simson motorra, kerékpárra, babakocsira és fehérorosz traktorra vágytak a legtöbben, sőt előkelő helyen szerepel a ló is. Bár maga a motorgyár rég megszűnt, közel 5 millió kereséssel még 2013-ban is uralta a ranglistát a '80-as, '90-es évek slágermotorja, a német Simson. Több mint kétszer annyian érdeklődtek az olcsó, öreg, mégis hosszú ideig elpöfögő motortípus, mint például a BMW iránt, amely az autómárkák közötti versenyt vezeti. Az összesített listán négymillió kereséssel a kerékpár a második, egy hajszállal előzi meg a babakocsit. Utóbbi népszerűsége teljesen érthető: az apróhirdetési oldalon jóval olcsóbban lehet hozzájutni a "gyermekvállalási kellékhez", mintha újonnan vennénk. Az azonban a szakértőket is meglepte, hogy mennyire kelendőek a mezőgazdasági termékek az interneten. Az MTZ traktort 3,3 milliószor keresték 2013-ban a Jófogáson, így a fehérorosz csodagép meg is kaparintotta a negyedik helyet. A többség nyilván megtalálta a hozzá illő traktort, hiszen nemcsak a kereslet, a kínálat is hatalmas. A 2013-as statisztikákból az is kiderül, hogy töretlenül sokan próbálnak olcsó és jó laptophoz jutni az apróhirdetési portálon (negyedik a listán). A hordozható számítógépek egész évben népszerűek voltak, a karácsonyt megelőző időszakban pedig jelentősen megugrott a kereslet más számítástechnikai termékek iránt: főleg tabletet és játékkonzolokat nézegettek, majd vásároltak a felhasználók Jófogáson. Az autómárkák közül a BMW - közel két és félmillió keresés - tarolt, de az Opelek és Suzukik iránt is nagy az érdeklődés. Érdekesség, hogy a Ladák még mindig stabilan tartják pozíciójukat a netes használtautó piacon. A lóerőknél tartva nem árt megjegyezni, hogy lovas nép a magyar, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a paripák is helyet kaptak a tavalyi top 10-ben! Legnépszerűbb keresőszavak a Jófogáson 2013-ban: 1.Simson 2.Kerékpár 3.Babakocsi 4.MTZ 5.Traktor 6.Laptop 7.Kanapé 8.Szekrénysor 9.BMW 10.Ló
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
vállalkozás | frissdiplomás | home office | Euromoney | takarítás | álláskeresés | ebédházhozszállító | szülési szabadság | CIB Bank | kutya | mérnök | szilva | táplálékkiegészítő | állásjelentkezés | Mol | Profession.hu | kávéfőző | visszajelzés | Románia | BYD | E.ON | napelempark | BMW | marketing
|
PARTNEREINK
|