SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | Megvannak az év legjobb céges honlapjai


GE Capital: Megvannak az év legjobb céges honlapjai
Országos | 2013-12-04 10:36 | GE Capital



A Budapest Bank Üzleti siker honlappal pályázatával azokat a kis cégeket kereste, amelyek hatékonyan használják ki az online térben rejlő lehetőséget.

A decemberi eredményhirdetésen egy telekocsi szolgáltatást nyújtó és egy LED-es fényforrásokat értékesítő weboldal kapta a díjakat.

Több mint száz, a legkülönfélébb területen működő vállalkozás pályázott a bank "Üzleti siker honlappal"-díjára. A pályázatokat értékelő szakmai zsűri többek között a weboldalak logikus felépítését, átláthatóságát és egyszerűen kezelhetőségét értékelte, valamint azokat a szolgáltatásokat és tartalmakat, amelyek megkönnyítik az online tájékozódást és a vásárlást -azaz hatékonyan járulnak hozzá az üzletmenethez. A zsűri értékelése alapján a díj nyertese a www.lednagyker.hu oldal lett, amely nemcsak termékeivel, de a honlapján elérhető energia-megtakarítás kalkulátorával is a villamosenergia-használat csökkentését segíti elő. Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, a pályázatokat értékelő grémium tagja szerint: "Ez a honlap jól kezelhető, transzparens és esztétikus. Nemcsak kedvet csinál a felhasználónak, de bizalmat is kelt. Egyformán használható vállalati és lakossági ügyfelek számára, tömören informatív és kellően interaktív. Ideálisan köti össze a kellemest a hasznossal." A zsűri emellett tíz honlapot közönségszavazásra bocsátott, amelynek nyertese - a több mint 6300 szavazat közel 70 százalékát bezsebelő - www.oszkar.com lett. A 2007 vége óta működő Online Személyfuvar Közvetítő Rendszer, nevéből adódóan igen hasznos tevékenységet lát el: az utazni vágyók fuvart, az unatkozó autósok pedig útitársat találhatnak a felületen, amelynek már 80 ezer regisztrált felhasználója van.

A pénzintézet más kezdeményezésekkel is ösztönzi, és támogatja a mikrovállalkozásokat, hogy használják ki az online jelenlétben rejlő lehetőségeket. "A kis cégek több területen is hátrányban vannak a nagyobbakkal szemben, például nincs dedikált ember és megfelelő erőforrás a különböző üzleti területekre, így az értékesítés erősítésére sem. Több programot és eszközt is biztosítunk ezért számukra, amelyek a piacszerzésben fontos szerepet játszó online jelenlétet és ezzel a sikeresebb működést támogatják" - mondta Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!