SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Ismét az AXA-t választotta a világ legértékesebb biztosítási márkájá...


AXA: Ismét az AXA-t választotta a világ legértékesebb biztosítási márkájának az Interbrand
Külföld | 2013-10-15 11:32 | Capital Communications



A legértékesebb globális márkákat rangsoroló 100-as listán az 59. helyet szerezte meg idén az AXA. A biztosítási csoport a kutatók szerint tavaly óta 5 százalékkal növelte márkája értékét.

Az AXA ezzel a helyezéssel olyan globális márkákat előzött meg a rangsorban, mint például a Ferrari, a Porsche, a Shell, a luxusékszereket gyártó Cartier és a Tiffany & Co., a divatóriás Prada, vagy a Starbucks.

Míg 2009-ben az AXA márkájának értékét 6,5 milliárd dollár körüli szintre becsülte az Interbrand, addig 2013-ban ez az érték már eléri a 7,1 milliárd dollárt.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!