|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Superbrands díjat kapott a Hyundai
EGYÉB
superbrands | hyundai | business superbrands | kovács pál | hyundai holding hungary kft | superbrands magyarország
Hyundai: Superbrands díjat kapott a Hyundai
Országos | 2013-08-29 07:39 | Hyundai
A Hyundai új belépőként mindjárt duplázott, ugyanis az idén hatodszor kiosztott Business Superbrands címet is magáénak tudhatja. A díjakat az év végén, ünnepélyes díjátadó keretében veszi át Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. Értékesítési, Marketing és PR-vezetője. Idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság értékelése szerint a Hyundai is megkapta a Superbrands 2013, illetve a Business Superbrands 2013 védjegyeket. A programot közel húsz évvel ezelőtt, 1995-ben indították útra a marketing és kommunikáció területén dolgozó brit szakemberek. A kiemelkedően jól teljesítő márkák reflektorfénybe helyezését, illetve ezzel párhuzamosan követendő példák felállítását célzó program hamar túlnőtt a szigetország határain. Ma már 5 földrész közel 90 országában jelent nehezen megszerezhető exkluzív minősítést a Superbrands cím. Magyarországon 2004-ben adták át először a Superbrands díjakat, 2013-ban immár kilencedik alkalommal részesültek ebben az elismerésben a legkiválóbb fogyasztói márkák, illetve hatodik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák. A díjat odaítélő bizottság az adott piaci ágazat nagy tapasztalatokkal rendelkező, széles körben elismert kvalitásokkal bíró szakembereiből áll, akik megalapozott döntésükkel tanúsítják a kiválasztott márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A Superbrands díj különlegessége, hogy a díjra jelentkezni vagy pályázni nem lehet, arra szigorúan és kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat. Mivel a Superbrands nem csak a szakma, hanem a fogyasztók tájékoztatására is szolgál, a munkáját társadalmi alapon végző döntő testület mellett idén első ízben a lakosságot is megkérdezték a díjra jelölt márkák elismertségével kapcsolatban. A kutatást a GfK Piackutató Intézet végezte 800 fős reprezentatív mintán alapuló online kutatás formájában.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pesterzsébet | DIGI | Rossmann | Csorvási Gazdák | Pakisztán | P&G | hajgyógyászat | háztervezés | dekoráció | Légzésfigyelő pulzoximéter | munkáltató | űrlap | kerítés | Jelenlét Ház | home office | pályakezdő | Máltai Szeretetszolgálat | Mol | Gáz | Graphisoft Park | pedagógus | elkóborolt kutyák | takarmány | Pampers
|
PARTNEREINK
|