SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Auchan: a vásárlók 80%-a választja a kártyahely nélküli, olcsób...


Auchan: Auchan: a vásárlók 80%-a választja a kártyahely nélküli, olcsóbb set top box készülékeket
2013-07-31 10:44 | HKstrategies



Az Auchan felkészülten várja a digitális átállásra az utolsó napokban reagáló vásárlókat is, hiszen az áruház kínálatában többféle digitális vételre alkalmas készüléket és set top boxot is találhatnak az érdeklődők.

A vásárlók 80%-a a belépő szintű, kártyahely nélküli (azaz későbbi előfizetésre nem alkalmas) készüléket választja. 20% körüli azon vásárlók aránya, akik a kártyahelyet, vagy emellett fél/egyéves előfizetést is tartalmazó dekódert vesznek. A set top boxok iránt az utóbbi napokban, hetekben fokozatosan nőtt a kereslet, míg júniusban 50%-kal nőtt a set top boxok forgalma, július első felében már többszörösére emelkedett, július utolsó és augusztus első napjaiban ennél is magasabb forgalom várható.

Az áruházlánc tapasztalatai szerint elsősorban a MinDig TV matricával ellátott, alsó és középkategóriás készülékeket keresik a vásárlók, az átállás előtti, utolsó napokban is, az átállást követő első napokban pedig minden bizonnyal az belépő szintű készülékeket részesítik majd előnyben a vevők. A belépő szintű készülékeknél 7-8000 forint körüli áron ¬-értékesítik az áruházláncban az eladott készülékek darabszámának 80%-át, de ez a forgalom mintegy 65%-át teszi ki értékben.

Ezzel szemben a kártyahelyet és esetleg plusz fél, vagy egyéves előfizetést is tartalmazó készülékeket a vásárlók 20%-a választja, ezek az eladott készülékek a forgalom 35%-át képezik. A kártyafoglalatos készülékkel a 7 alap csatorna mellett további 10 csatorna fogható: a set top box vásárlók 10 %-a kártyafoglalatos, de előfizetés nélküli készüléket választ, hogy bármikor meggondolhassa magát és előfizethessen.

Az áruházlánc 15 áruházát érinti a július 31-i átállás, további 4 áruház (két miskolci, a debreceni és a szegedi) vonzáskörzete és vásárlói pedig az október 31-i átállás idején lesz érintett. A vidéki áruházak vonzáskörzetében az az áruházlánc tapasztalata, hogy magasabb azon vásárlók aránya, akik analóg vétellel televízióznak, így közülük többen választanak most set top box készüléket, mint a főváros környéki vásárlók, akik közül már többen átálltak a digitális készülékekre, vagy korábban beszerezték a digitális vételhez szükséges set top boxokat. Az Auchan Magyarország Kft. mind a 19 áruháza akciókkal, minden igényt kielégítő kínálattal és jelentős készlettel várja a vásárlókat, az elkövetkező napokban, hetekben is.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!