SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Az Unilever megvásárolta a SZAVO márkát


Unilever: Az Unilever megvásárolta a SZAVO márkát
Országos | 2013-06-24 15:27 | Próbakő Communications member of WorldCom PR Group



A SZAVO márka megvásárlásával az Unilever tovább erősíti pozícióját a tisztítószerek piacán. Az akvizícióval néhány további márka, így a Diffusil és a Biolit tulajdonjoga is az Unileverhez került.

"Az Unilever folyamatosan keresi a befektetési lehetőségeket márkái és piacai építése érdekében. Ez egy értékes akvizíció számunkra, hiszen a márka jól ismert és kedvező piaci pozícióval bír" - nyilatkozta Gyenes András, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatója. A felvásárlás nem érinti a SZAVO korábbi tulajdonosának, a Bochemie-nek a speciális vegyi anyagokkal kapcsolatos üzleti tevékenységét.

A SZAVO márkáról

A brand 2011-ben jelent meg a magyar piacon. Jelenleg a márka tisztítószerek és fertőtlenítőszerek teljes skáláját tartalmazza. A termékeket általános fertőtlenítés céljára használják, valamint speciális tisztító termékeket is gyártanak, a konyha, fürdőszoba és egyéb helyiségek tisztán tartására.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!