|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Tóth Tímea Mónika a Sága új marketingvezetője
KARRIER
tóth tímea mónika | sága | új marketingvezető | sága foods zrt | fmcg | budapest corvinus egyetem | gazdálkodástudományi kar
Sága Foods Zrt.: Tóth Tímea Mónika a Sága új marketingvezetője
Országos | 2013-06-03 11:30 | Commedia
A Sága Foods Zrt.-nél a marketing osztály vezetői posztját Tóth Tímea Mónika tölti be. A szakember több mint 15 éves sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett az FMCG marketing és direkt értékesítés területén, amit a Ságánál 2012 novembere óta nyílik lehetősége kamatoztatni. A marketingvezető célkitűzése, hogy innovatív termékmenedzsmenttel és kreatív márkaépítéssel támogassa a Sága további piaci térnyerését. Tóth Tímea Mónika tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karán vezetés-szervezés és marketingkommunikáció szakirányokon végezte. Szakmai pályafutását a Kraft Foods Hungária Kft.-nél kezdte 1996-ban gyakornokként, majd 2006-tól marketing menedzserként a teljes csokoládé, 2009-től pedig a csokoládé és kávé kategóriák vezetéséért volt felelős. Karrierje során több mint egy évtizeden keresztül sikeresen támogatta a Milka márkát abban, hogy piaci vezető szerepét megszerezze, majd stabilan megőrizze. A részéről irányított magyar projektek, ötletek közül több regionális mintaprogram született, amit más országok is megvalósítottak. Számos emlékezetes kampány köthető az általa vezetett csapatok munkájához, mint például a Cote d'Or-nak "A csokoládé lelke" elnevezésű kiállítása, a Sport szelet "3D City Graph-x" utcaművészeti rendezvénye és a Milka márka számos aktivitása, amelyekkel kreatív (Penge és Hypnosis) és hatékonysági (Effie) versenyek díjait is elnyerték. "A nehéz gazdasági környezetben is úgy gondolom, hogy minőségi márkákra van kereslet a fogyasztók körében. Hiszem, hogy komoly sikereket olyan márkák tudnak elérni, amelyek értéket képviselnek a fogyasztók számára, és a világképükbe illeszkedő újításokkal és élményekkel gazdagítják mindennapjaikat. Nyugat-európai tapasztalataim felhasználásával szeretném a Ságánál a fogyasztóközpontú marketing szemléletet megvalósítani, és ezen keresztül azt elérni, hogy a cég piaci szerepe tovább erősödjön" - mondta Tóth Tímea Mónika. Tímea az üzleti és márkastratégiák létrehozása mellett művészi alkotó munkával tölti szívesen idejét, valamint a pszichológia iránt érdeklődik; legyen szó annak marketing témába vágó kommunikációs, vagy az emberi kapcsolatokat érintő területeiről.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
takarítás | állásjelentkezés | táplálékkiegészítő | Mol | szilva | REGIO JÁTÉK | vállalkozás | home office | Prima Primissima | E.ON | Profession.hu | álláskeresés | frissdiplomás | marketing | Mol-csoport | CIB Bank | visszajelzés | napelempark | kutya | ebédházhozszállító | szülési szabadság | BMW | mérnök | Euromoney
|
PARTNEREINK
|