SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Javította eredményeit az Unilever


Unilever: Javította eredményeit az Unilever
2013-04-26 12:07 | Unilever



A FMCG-óriás a kedvezőtlen piaci környezetben is javította pénzügyi eredményeit.

A brit-holland fmcg-óriás a kedvezőtlen piaci környezetben is javította pénzügyi eredményeit. Az Unilever 2013 első negyedévében 12,2 milliárd eurós forgalmat ért el, az akvizícióktól és árfolyamhatásoktól megtisztított értékesítési bevétele (usg) 4,9 százalékkal nőtt.

A vállalat első negyedéves eredményei a kedvezőtlen piaci környezet ellenére is pozitívak, a feltörekvő piacokon továbbra is kétszámjegyű, 10,4 százalékos az árbevétel növekedés. A fejlett piacok eredményei ugyanakkor csökkenést mutatnak a tavalyi év azonos időszakához képest. Az első negyedévben elért 12,2 milliárd eurós forgalom 0,2 százalékos emelkedést jelent, a kifizetett osztalék 10,7 százalékos emelkedést követően 0,269 euró lett.

"Az elmúlt negyedévben a nehezített, kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére sikerült növekedni. A eredmények is bizonyítják, hogy az Unilever a piacot megelőzve képes a folyamatos növekedésre. Stratégiánk működik. A Fenntarthatósági Tervet sikeresen ültettük át a gyakorlatba, a célkitűzések mindennapi döntéseinkben is megnyilvánulnak.

A fenntarthatóságra építő üzleti modell segítségével az értékesítés növekedése mellett a költségeket és a kockázatokat is csökkentjük. Azok a márkáink, amelyek elkezdték a fenntarthatóságot a középpontba helyezni - Lifebuoy, Dove, Domestos, Knorr és Signal - továbbra is jól teljesítenek " - értékelte az eredményeket Paul Polman, az Unilever elnöke.
Magyarországi helyzetkép
"A csökkenő vásárlóerő és az egyes termékköröket érintő adóterhek egyre nagyobb problémát jelentenek. Részben ennek köszönhetően a magyar fogyasztási cikkek piaca tovább zsugorodott az év első 3 hónapjában. A jelenlegi környezetben növekedni csak piacfejlesztéssel lehetséges. Ennek ellenére az első negyedévben az Unilever Magyarországon a piacoknál jobb teljesítményt ért el így tovább tudta javítani piacrészesedését'' - mondta Gyenes András, az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!