|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Magyar siker a Brand New Challenge-en
EGYÉB
brand new challenge | new yorker | nu yorkers | best communication idea | bencsik júlia | corvinus | grey g2
![]()
Grey/G2 : Magyar siker a Brand New Challenge-en
Külföld | 2013-04-11 12:08 | Grey/G2
Különdíjat kapott a New Yorker divatmárka Brand New Challenge elnevezésű nemzetközi versenyén a négy magyar fiatalból álló Nu-Yorkers csapat. A Best Communication Idea különdíjat speciálisan a Bencsik Júlia (Corvinus / Grey/G2), Barta Enikő (Corvinus), Tóth Boglárka (BGF) és Krisztián Róbert (Aarhus University) alkotta Nu-Yorkers csapatnak hozták létre a március 14-16. között megrendezett Brand New Challenge-en. A New Yorker divatmárka tavaly kiírt versenyének célja a kreatív feladatok iránt érdeklődő főiskolások megszólítása volt, akik a piackutatás és -elemzés, valamint a kommunikációs és marketing stratégiák területén szeretnének érvényesülni. Harminckét ország 160 egyeteméről több száz pályázat érkezett, majd az előválogatáson tíz legjobbnak ítélt csapat március 15-én prezentálhatta az anyagát a New Yorker braunschweigi központjában. Az első és a harmadik díjat egy-egy cseh team, a második helyezést pedig lengyelek szerezték meg. "Különdíj eredetileg nem volt, ezt kifejezetten nekünk hozta létre a zsűri, mert nagyon tetszett nekik a koncepciónk és az ötleteink vizuális leképezése" - mondta Bencsik Júlia. A Grey/G2 junior account executive-ja ezen felül egy másik díjat is elnyert "Complete the street!" ötletével a New Yorker Innovation Challenge elnevezésű versenyén, amely váratlanul érintette a részvevőket, mert nem tudták, hogy a rendezvény keretében egy második megmérettetésre is sor kerül a helyszínen. Itt már nem eredeti csapataikban, hanem véletlenszerűen összeállított teamekben versenyeztek a résztvevők, feladatuk pedig az volt, hogy a divatmárka jövőbeli kommunikációs stratégiájára adjanak konkrét megvalósítási javaslatokat. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
adómentesség | ALDI | Környezetbarát tálak | Autókulcs | AI technológia | első cipő | baba fejlődés | bútorgyártás | E.ON | tok | vendéglátóipar | Raiffeisen Nagydíj | lakberendezés | 57. Kékszalag | Bátor Tábor | Lidl | ajtó | légzés | oregánóolaj | SPAR | akkumulátor | dekoráció | REGIO JÁTÉK | gyerekszoba
![]() |
PARTNEREINK
|