SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A VIPR az AXE űrutazós kampányának PR ügynöksége


VIPR: A VIPR az AXE űrutazós kampányának PR ügynöksége
Országos | 2013-03-12 15:32 | VIPR



Az Unilever Magyarország Kft. minősített beszállítójaként a VIPR Kommunikációs Ügynökség szervezi az AXE nemzetközi kampányának magyar PR tevékenységét.

Az ATL és BTL eszközöket egyaránt alkalmazó, több mint egy éves aktivitás globális fődíjaként 22 valódi űrutazás lesz kisorsolva az egyes országok nyertesei között.

Az AXE idei kommunikációja az űrutazás köré szerveződik. Az illatszermárka eddigi talán legnagyobb projektje tavaly év végén egy teaser időszakkal indult. (december végétől - január 10-ig) A kampány előfutáraként a VIPR megbízásából a Kutatócentrum két-két kutatást készített el a 15-30 éves magyar lakosok körében. A kérdőív első része arra kereste a választ, hogy a megkérdezettek mennyire tartják népszerűnek az űrutazást és véleményük szerint hány éven belül juthat el az űrbe újra magyar állampolgár. A bevezető periódus második részében az ügynökség arra volt kíváncsi, hogy a korábban említett korosztály hogyan vélekedik az űrhajósokról. A reprezentatív adatokat szolgáltató felmérés eredményei egy-egy sajtóanyag formájában kerültek a sajtó képviselői elé. A free-PR megjelenéseket a kommunikáció non-branded időszakában különböző ATL, BTL (kiegészítve a web2-vel is) eszközök támogatták, melyek közül a BTL aktivitások a We Love Kreatív Reklámügynökség szervezésében kerültek megrendezésre. A program szakértőjének Farkas Bertalant, az ország eddigi egyetlen, a világűrt is megjárt emberét kérték fel. A koncepció csúcspontjaként, január 10-én vált egyértelművé mind a szakma, mind pedig a laikusok előtt is, hogy az ígért bejelentés - amit Farkas Bertalan több nyilatkozatában is megemlített - egy valódi űrutazást takar. A kampány apropóját a fiatalok "toborzásán" illetve a márka építésén kívül egy új termékcsalád (Axe Apollo) bevezetése adta.

Az első lépcsőfok az Országos Űrtábor lesz idén augusztusban a Szigeten. A nominálók a jelentkezési időszak ideje alatt különböző lehetőségek közül választhatnak, hogy biztosítsák helyüket hazánk-, s később a további nációk legjobbjai között. Szintén itt a Sziget fesztiválon kerül kiválasztásra a további 5 nemzet (Montenegró, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina) űrutazó jelöltje. Az Országos Űrtábor hat győztese (egy magyar versenyző és a további 5 nemzet egy-egy nyertese) 2013 decemberében kiutazik Orlandoba a Globális Űrtáborba, ahol a többi ország legjobbjaival együtt megkezdik a felkészülést. A startra 2014-ben kerül majd sor. Az Unilever minősített beszállítójaként működő VIPR koordinálja többek között a margarin kategória H.a.M. programját, de dolgozik a Flora és a Rama brandek kommunikációján is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!