SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Briefeket vár a DIMSZ


DIMSZ: Briefeket vár a DIMSZ
Budapest | 2013-02-06 13:50 | DIMSZ



A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az email marketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal. A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefet pedig bármelyik résztvevő küldheti.

A szövetség 11. alkalommal rendezi meg szemináriumát, mely ezúttal a direct mail és az email marketing szektort veszi górcső alá. A címzett és címezetlen küldemények piaca a DIMSZ legutóbbi ágazati kutatása szerint még mindig piacvezető csatorna a DM iparágban, de a változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően ez a marketingkommunikációs terület is alapos változásokon ment keresztül az elmúlt években. A mérési lehetőségek mellett a résztvevők megismerhetik, hogy milyen kreatív elemek és szövegírási technikák működnek direct mail-nél, illetve a postai liberalizációnak milyen hatása lesz a piacra, milyen új irányok vannak a címzett és címezetlen küldemények piacán.

Az email marketing napon az adatbázis építés, az elektronikus hirdetésekre vonatkozó jogi szabályozás mellett olyan esettanulmányokat ismerhetnek meg a vendégek, amelyek a hatékony targetálás mellett a kreatív elemeknek is köszönhették a magas konverziót. Az első nap délutánján, a Hírek Média workshopjának keretében a résztvevőket négyfős csapatokra osztják, akiknek 1 órájuk lesz egy email marketing brief megoldására, a csapatok mindegyike kap egy szakmai vezetőt is. A kidolgozandó briefet bárki beküldheti a DIMSZ-nek február 25-ig, aki regisztrál a rendezvényre. A legérdekesebb briefet a helyszínen oldják meg a vendégek, és a legjobb brief beküldője mellett a legjobb megoldást prezentáló csapat is értékes nyereményt kap. A rendezvény főtámogatója a Magyar Posta, szakmai partnerei a Hírek Média és a Pauker, a konferencia részletes programja itt érhető el. Előadó cégek: Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda, Grey/G2, Tchibo, Otto Central Europe, MEC Hungary, Hírek Média, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Pauker, Ogilvy, Reader's Digest, Bisnode Magyarország, Tesco, Graphasel, DMH Magyarország.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!