|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Briefeket vár a DIMSZ
RENDEZVÉNY
dimsz | direkt és interaktív marketing szövetség | dm iparág | hírek média | magyar posta | pauker | dr hatházi ügyvédi iroda
![]()
DIMSZ: Briefeket vár a DIMSZ
Budapest | 2013-02-06 13:50 | DIMSZ
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28-án szervezi meg újabb, workshoppal egybekötött szemináriumát, mely ezúttal az email marketing és a direct mail csatornák lehetőségeit, szabályozását mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal. A rendezvény résztvevői csoportokban feladatot oldhatnak meg, a projekt briefet pedig bármelyik résztvevő küldheti. A szövetség 11. alkalommal rendezi meg szemináriumát, mely ezúttal a direct mail és az email marketing szektort veszi górcső alá. A címzett és címezetlen küldemények piaca a DIMSZ legutóbbi ágazati kutatása szerint még mindig piacvezető csatorna a DM iparágban, de a változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően ez a marketingkommunikációs terület is alapos változásokon ment keresztül az elmúlt években. A mérési lehetőségek mellett a résztvevők megismerhetik, hogy milyen kreatív elemek és szövegírási technikák működnek direct mail-nél, illetve a postai liberalizációnak milyen hatása lesz a piacra, milyen új irányok vannak a címzett és címezetlen küldemények piacán. Az email marketing napon az adatbázis építés, az elektronikus hirdetésekre vonatkozó jogi szabályozás mellett olyan esettanulmányokat ismerhetnek meg a vendégek, amelyek a hatékony targetálás mellett a kreatív elemeknek is köszönhették a magas konverziót. Az első nap délutánján, a Hírek Média workshopjának keretében a résztvevőket négyfős csapatokra osztják, akiknek 1 órájuk lesz egy email marketing brief megoldására, a csapatok mindegyike kap egy szakmai vezetőt is. A kidolgozandó briefet bárki beküldheti a DIMSZ-nek február 25-ig, aki regisztrál a rendezvényre. A legérdekesebb briefet a helyszínen oldják meg a vendégek, és a legjobb brief beküldője mellett a legjobb megoldást prezentáló csapat is értékes nyereményt kap. A rendezvény főtámogatója a Magyar Posta, szakmai partnerei a Hírek Média és a Pauker, a konferencia részletes programja itt érhető el. Előadó cégek: Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda, Grey/G2, Tchibo, Otto Central Europe, MEC Hungary, Hírek Média, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Pauker, Ogilvy, Reader's Digest, Bisnode Magyarország, Tesco, Graphasel, DMH Magyarország. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
balatoni turisztikai szezon | KRQ | autódiagnosztika | Mol | külföldi vendégforgalom | SPAR | Oroszország | ANY Biztonsági Nyomda | elnök | Budapest Airport | MTÜ | autószerviz | Vetőmag Szövetség | Greenpeace | alkoholfogyasztás | Shell | párizsi Pompidou Központ | OPUS TIGÁZ | Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér | Magyar Turisztikai Ügynökség | Diageo | Gyereknap | Hans Zimmer | Széchenyi István Egyetem
![]() |
PARTNEREINK
|