|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Statisztika | Történetének legjobb évét zárta a Volkswagen
STATISZTIKA
![]()
MTI: Történetének legjobb évét zárta a Volkswagen
Külföld | 2013-01-14 11:43 |
Történetének legjobb évét zárta tavaly a Volkswagen, az európai autópiac lassulása ellenére minden jel arra utal, hogy ez az idén sem lesz másképp - írja a Handelsblatt online kiadása. "A Volkswagen száz százalékban a növekedésre koncentrál" - mondta a konszern elnöke vasárnap este Detroitban az autószalon megnyitásának előestéjén. A legnagyobb európai autógyártó vállalat fennállása óta első alkalommal értékesített 12 hónap alatt több mint kilencmillió járművet: tavaly 9,07 millió autót adott el, 11,2 százalékkal többet, mint 2011-ben. Martin Winterkorn szavaival az elért eredmény is azt igazolja, hogy az autógyár megteremtette "a világpiaci vezető szerep megszerzéséhez szükséges előfeltételeket". A konszern elnöke 2018-ig a világ legnagyobb autógyártójává tervezi felfejleszteni a Volkswagent évi több mint tízmillió jármű eladásával. Tavaly azonban még meg kellett elégednie a második hellyel: a Toyota, a világ legnagyobb autógyára 2012-ben 9,7 millió autót értékesített, 22 százalékkal többet, mint a természeti katasztrófa által sújtott 2011-es évben. A Volkswagen tavaly elsősorban Észak-Amerikában és Ázsiában tudta látványosan növelni eladásait. Az Egyesült Államokban például az előző évinél 26 százalékkal több, 841 ezer autót értékesített 2012-ben. A konszern elnöke bejelentette egy kifejezetten az amerikai piacra szánt nagy terepjáró modell kifejlesztését, amelynek tanulmánytervét hétfőn mutatják be a detroiti autószalonon. Bejelentette egyúttal azt is, hogy bővíteni tervezik a 2011-ben megnyitott amerikai üzem termelési kapacitását is. Kínában tavaly a Volkswagen 25 százalékkal több, 2,8 millió autót adott el. Dél-Amerikában a konszern nyolc százalékkal növelte eladásait és átlépte az egymilliós értékesítési számot. Európában a Volkswagen eladásai 0,3 százalékkal csökkentek tavaly. Növekedést a konszern csak a német és az oroszországi piacon tudott elérni. Christian Klingler értékesítési igazgató szerint a nyugat-európai piacon 2013-ban további visszaesésre lehet számítani, és nem zárta ki annak lehetőségét sem, hogy az idén a németországi értékesítések is csökkenhetnek. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
CEMACON | Lidl | SPAR | Liverpool FC | BioTechUSA | szivattyú | szupinált cipő | JBL | vérplazma | Elektromos autó | nyugtató | disznóvágás | evőeszköztartó | személyszállítás | Gyógynövény | kenőmájas | esküvői ruha | lángos | hűségpromóció | lakásvásárlás | fogszabályzó | Carlsberg | akkumulátor | téglagyár
![]() |
PARTNEREINK
|