SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A BASF Kids’ Lab - Kölyöklabor programja nyerte az idei Goo...


Good CSR Program: A BASF Kids’ Lab - Kölyöklabor programja nyerte az idei Good CSR díjat
Külföld | 2012-12-04 | Telegraph Hill Communications



Rendhagyó módon CSR akcióikat nevezhették be a felelős vállalatok közösségének tagjai a 2012. évi Good CSR program versenyébe.

Idén ötödik alkalommal adták át a Good CSR díjat, ezúttal a Kölyöklabor programot megvalósító BASF Hungária Kft. számára. A díjkiosztó első részében a hitelesség egyre felértékelődő szerepéről hallhattak a rendezvény résztvevői Dr. Braun Róbert, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének docense, valamint Dr. Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke és tulajdonosa előadásában. Az esemény második felében a Good CSR program tagjai röviden bemutatták a versenyre nevezett CSR akcióikat, amelyeket a zsűritagok értékeltek és átadták a Good CSR díjat és okleveleket.

Az idei nyertes a BASF Hungária Kft. lett, amely a 6-12 éves korosztály számára hirdette meg a kémiát népszerűsítő Kids' Lab - Kölyöklabor programját. Az első kölyöklabort, amely a kémiát még nem tanuló kisiskolásoknak teszi emlékezetessé az első találkozást a laboratóriummal, 1997-ben nyitották meg a vállalat németországi központjában Ludwigshafenben. Mára a világ 32 országában évente mintegy ötvenötezer iskolás vehet részt a foglalkozásokon.

"Kevésbé a szakmai ismeretek közvetítéséről, sokkal inkább egy szemléletmód átadásáról van szó. Megmutatjuk, hogy hogyan is működnek a természettudományok. Ennek fontos eleme az önálló kísérletezés, így a gyerekek aktív részesei a foglalkozásoknak, ügyességüket, pontosságukat és kreativitásukat is fejleszti, hogy kis kémikusként dolgozhatnak. Kísérletezéseik eredményét egy történetbe foglalják: Dr. Buborék és barátai kíséretében kalandozhatnak a kémia világában" - foglalta össze a Kölyöklabor lényegét Béldi-Betegh Aliz, a BASF Hungária kommunikációs vezetője. A Közlekedési Múzeumban berendezett, és fesztiválokra is kilátogató kölyöklaborban 2011 októbere óta több, mint 5000 kisdiák ismerkedhetett meg a kémcsövek és lombikok világával, a kísérletezés élményével.

A világ vezető vegyipari vállalata Magyarországon alig több mint száz főt foglalkoztat, így a Kölyöklabor hazai működtetése különösen figyelemre méltó. A Good CSR program zsűritagjai - Liptay Gabriella, az Invitel Zrt. marketingkommunikációs igazgatója, Gerencsér Balázs, a NIOK Alapítvány vezetője és Kőszegi András a BrandTrend cégvezetője, valamint a BKF CSR szakirányának vezetője - döntésében szerepet játszott többek között a program illeszkedése a vállalat üzleti tevékenységéhez, az érintettekre gyakorolt hatása, a kiválasztott probléma újszerű megközelítése is.

A Good CSR program 2012. évi résztvevői a BASF Hungária Kft. , Danone Kft., Generali-Providencia Biztosító, az MKB Bank, a Nestlé Hungária, a Ringier Kiadó, a Sanofi, valamint a WWF Magyarország voltak.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!