|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | Cégér - Jó bornak tervezz címkét!
PÁLYÁZATI PROJEKT
Hybridart: Cégér - Jó bornak tervezz címkét!
Országos | 2012-09-25 | Forum Hungaricum Nonprofit Kft.
Kihirdették a továbbjutó grafikusok és a programhoz csatlakozó fiatal borászok névsorát a Cégér pályázat sajtótájékoztatóján. A Forum Hungaricum és a Hybridart Management Cégér-Jó bornak tervezz címkét! pályázatának sajtótájékoztatóján a Magyar Borok Házában bemutatták a sajtó képviselőinek azt a tíz grafikust, akiknek a pályázat első fordulójában készült címketerveit a neves borászokból, gasztronómusokból és grafikus művészekből álló szakmai zsűri a legjobbnak találta, és akik így továbbjutva, a második fordulóban elkészíthetik egy-egy fiatal, hazai borász borának címketervét. A nyertes cégér megalkotója egymillió forintos díjazásban részesül. A Cégér pályázat célja a design és a bor találkozási pontján a fiatal, tehetséges grafikusok és borászok egymásra találásának elősegítése, valamint a magyar borászok vizuális megjelenésének, termékeik eladhatóságának javítása. A borászokkal való együttműködés egyúttal kiváló lehetőség a pályakezdő grafikusok bemutatkozására, szakmai portfóliójuk bővítésére, fogalmazott Erdélyi Szabolcs, a projektet gondozó Hybridart kreatív vezetője. A pályázók első körben Figula Mihály Hét Hektár borához készíthettek címketerveket. Az ígéretes díjazásnak és az izgalmas kihívásnak köszönhetően több, mint kétszáz nívós grafikai pályázat érkezett a szervezőkhöz. A pályázatokat ismert és elismert szakemberek értékelték. A zsűritagok: Ács Zoltán, Auth Attila, Balla Dóra, Benkő Zoltán, Fabricius Gábor,Figula Mihály,Ipacs Géza, Lelkes László,Németh Ágnes,Rókusfalvy Pál, Tálos Attila, Tiffán Zsolt. Az értékelésnél a zsűri figyelembe vette a pályaművek grafikai minőségét, a bor, mint termékkategória megértését vizuális oldalról, az ötlet és a címke vizuális világának eredetiségét, a termék pozicionálását, illetve, hogy mennyire sikerült a pályázóknak megragadni a bor, mint termék lényegét. Az első körből továbbjutott grafikusokhoz a projekt ezen fázisában csatlakoznak azok a borászok, akiket a CEWI borszakértői szakmai borkóstolók eredményei alapján választottak ki arra törekedve, hogy személyük által minél több hazai borvidék képviseltethesse magát a projektben. A borászok részvételükkel nemcsak rendhagyó, művészi igényességű cégérhez juthatnak, de felfrissíthetik márka arculatukat, vagy akár megtehetik a kezdő lépéseket borászatuk új, egységes márkaképének kialakítására is. Jelentkezésükkel vállalták, hogy egy-egy grafikussal együttműködnek a címketervezési időszakban, megismertetik őt a boraikkal, a termőterülettel és biztosítják számára a tervezéshez szükséges információkat. Az elkészült címketervek a borokkal együtt, 2012. október 26. és november 7. között, az Erzsébet téri Akvárium Klubban gasztronómiai napok és kiállítás keretében mutatkoznak be a hazai közönségnek. Jövő év tavaszától nemzetközi kiállítások és borkóstoló rendezvények keretében a Berlinben, Rómában, és Párizsban működő Magyar Kulturális Intézetekben a külföldi nagyközönségnek mutatják be a kiállítási anyagot a szervezők. A grafikus-borász párokat sorsolással döntötték el a sajtótájékoztató helyszínén. A következő párosok dolgoznak majd együtt: Bogányi Gergely és Csetvei Krisztina - Csetvei Pince Gilányi Nóra és Ludányi Balázs- Centurio Borház Győri Zsolt és Molnár Tibor - Vincellér-ház José Simon és ifjabb. Heimann Zoltán - Heimann Családi Birtok Kiss Miklós és Juhász Tibor - Pastor Pince Kiss Zsombor és - Borbély Tamás - Borbély Családi Pincészet Kovács Attila és - Hagymási Tamás - Hagymási Pincészet Szendeff Lőrinc és - Ungváry Krisztián - Vayi Borászat Szőke Gergely és Bock Valér -Bock Pince Panzió Étterem Hidden Characters (Nagy Dániel és Orbán Péter) - Hernyák Tamás- Hernyák Birtok
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
macskák | Auchan | K&H | pezsgő | Varnus Xaver | utazás | Rhoda Scott | Magyar Vöröskereszt | kert | fenntartható önkormányzat | karácsony | műfü | táp | CV | magyarok | fémipar | álláskeresés | szilveszter | Palladio Orchestra | Virsli | lemezhajlítás | cafeteria | Okostelefon | kutyák
|
PARTNEREINK
|