|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Új csatornát indít a TV2 Csoport
MÉDIA
![]()
TV2: Új csatornát indít a TV2 Csoport
Országos | 2012-07-13 | sajtoszoba.tv
Anyacége, a ProSiebenSat.1 hosszú távú fejlesztési koncepciójának részeként jelentős technikai fejlesztéseket hajt végre, valamint megújítja kábelcsatornáit, és a meglévő portfóliót megerősítve újabb kábelcsatornát indít a TV2 Csoport. Hosszú távú stratégiai terv keretében nagy volumenű fejlesztést hajt végre, megújítja, egyben újabb csatornával bővíti kábelportfólióját a TV2 Csoport. Új műsorblokkokkal, saját gyártású tartalmakkal erősít a FEM3 és a PRO4, ősszel indul a SuperTV2 nevű prémium csatorna. Anyacége, a ProSiebenSat.1 hosszú távú fejlesztési koncepciójának részeként jelentős technikai fejlesztéseket hajt végre, valamint megújítja kábelcsatornáit, és a meglévő portfóliót megerősítve újabb kábelcsatornát indít a TV2 Csoport. A nemzetközi médiavállalat részéről a magyar piacon az elmúlt időszak legnagyobb mértékű invesztíciójának célja, hogy egy 4 éves terv keretében, új stratégia mentén erősítse a TV2 Csoport piaci pozícióját. A stratégiaváltás a TV2 Csoport hosszú távú stabilitását, a disztribúciós bevételek kiaknázásának lehetőségét szolgálja. Bizonyítja egyúttal a tulajdonosok elégedettségét a TV2 Csoport elmúlt féléves nézettségi eredményeivel és a programráfordítások hatékonyságával. Az invesztíció egyértelműen mutatja a ProSiebenSat.1 elkötelezettségét a hazai leányvállalat iránt valamint azt a tényt, hogy komoly potenciált látnak a hazai piacban és a TV2 márkában - mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója. A fejlesztési terv első elemeként, a 2010-ben indult, elsősorban női célközönségnek szóló FEM3 és a 2011-ben indított, férfiakat megcélzó PRO4 mellé harmadikként egy általános szórakoztató, prémiumtartalmakat is kínáló csatorna sorakozik fel. A 2012 őszén, SuperTV2 néven induló televízióadó nagy költségvetésű, saját gyártású műsorokkal, premierfilmekkel és sorozatokkal várja nézőit. Ezek mellett az aktuális tévés trendeknek megfelelően, a TV2-n már megismert márkák kiterjesztése is látható lesz az új csatornán, illetve egyes műsorok a TV2-es premier előtt kerülnek képernyőre. A SuperTV2 elindítása mellett megújul a TV2 Csoport további két kábelcsatornája is. A FEM3-on új, saját gyártású műsorokkal valamint tematikus, elsősorban a női célcsoportnak szóló műsorblokkokkal bővül a kínálat. A PRO4 szintén saját gyártású műsorokkal erősít, melyek a csatorna férfias jellegét kívánják hangsúlyozni. Mindemellett a TV2 megerősítésére is sor kerül, az őszi műsorstruktúra legfontosabb eleme a világ egyik vezető tehetségkutató formátuma, a Voice című szuperprodukció. Az invesztíció fontos része, hogy mind a TV2, mind a SuperTV2 ősztől HD minőségben sugároz. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Knorr-Bremse | Virsli | pezsgő | álláskeresés | Rhoda Scott | macskák | Varnus Xaver | Okostelefon | karácsony | táp | Auchan | lemezhajlítás | fémipar | menstruáció | K&H | Játék | tudás | CV | társ | Magyar Vöröskereszt | telefontok | Iskolaszer | étterem | kutyák
![]() |
PARTNEREINK
|