|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | M-Lista 2011: Az ügynökségeket rangsoroló lista élén az Ogilvy áll
ÜGYNÖKSÉG
![]()
MAKSZ: M-Lista 2011: Az ügynökségeket rangsoroló lista élén az Ogilvy áll
Budapest | 2012-03-23 | MAKSZ
A Magyarországon működő ügynökségeket kreativitás alapján rangsoroló M-lista összeállításánál a hazai reklám szakmai versenyek mellett a rangos nemzetközi megmérettetéseken elért eredményeket is figyelembe vették. Macher Szabolcs és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) ismét rangsorolta a Magyarországon működő reklám- és kommunikációs ügynökségeket a 2011-ben szerzett rangos hazai és nemzetközi díjaik alapján. Az M-Lista élén idén az Ogilvy áll. A Magyarországon működő ügynökségeket kreativitás alapján rangsoroló M-lista összeállításánál a hazai reklám szakmai versenyek mellett a rangos nemzetközi megmérettetéseken elért eredményeket is figyelembe vették. 2011-ben az M-lista első helyét az Ogilvy csapata szerezte meg, akik már az előző évben is dobogós helyezést értek el. Hatalmasat ugrott előre és második helyezett lett a 2010-ben még csak a lista 15. helyén álló Laboratory Ideas, a harmadik helyezést a 2010-es év második helyezettje, a DDB szerezte meg, míg az előző két évben a listát folyamatosan vezető ACG idén a hetedik helyen szerepel. Az M-lista összeállításánál a legtöbb díjat nyert reklámkampányokat is rangsorolták, itt az élen a Laboratory Ideas munkája az IKEA e-Folder szerepel, ami nagyban hozzájárult az ügynökség dobogós helyezéséhez. Az idei lista újdonsága a hatékonysági rangsor, ami - az M lista al listájaként - a leghatékonyabb ügynökségeket rangsorolja a 2011-es Effie eredmények alapján. A hatékonysági listán az ACG az első, második helyen a Rebel Rouse a Trambulin Filmmel együtt, a harmadik helyezést pedig az OMD ügynökség érdemelte ki. A hatékonysági rangsor elkészítésének apropóját idén, az Effie reklámhatékonysági verseny 10. születésnapja mellett, a kommunikációs során a kreativitás mellett egyre jobban előtérbe kerülő hatékonysági szempontok adták. A listák pontszámítási rendszerében az ügynökségek a Grand Prix trófeákért 5 pontot, az arany díjakért 3 pontot, az ezüst díjakért 2 pontot, a bronz díjakért 1 pontot, míg a shortlistes helyezésekért 0,5 pontot kaptak. A végleges rangsorolás úgy jött létre, hogy a szerzett pontok az egyes versenyek presztízsének megfelelő súlyszámokkal szorzódtak fel. A lista érdekessége, hogy 2010-ben az első 15 szereplő összesen 17 930 pontot szerzett, míg 2011-ben az összpontszám több mint 40 százalékkal, 26 320-ra nőtt. Ez azt jelenti, hogy a Magyarországon működő ügynökségek 2011-ben többet nevezést adtak le, több díjat nyertek és jobb helyezéseket értek el. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
étterem | Rhoda Scott | fenntartható önkormányzat | karácsony | társ | CV | Varnus Xaver | tudás | Magyar Vöröskereszt | menstruáció | Virsli | táp | fémipar | Játék | Iskolaszer | Auchan | Knorr-Bremse | macskák | álláskeresés | kutyák | lemezhajlítás | telefontok | pezsgő | Okostelefon
![]() |
PARTNEREINK
|