|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Karácsonyi előroham az interneten
INTERNET
![]()
Neo Interactive: Karácsonyi előroham az interneten
Országos | 2011-12-19 | Neo Interactive
Sikeres volt a DotcommerceDay, az első Internetes Vásárlás Napja. Hagyományteremtő szándékkal rendezte meg Neo Interactive digitális ügynökség az első hazai DotcommerceDay-t, azaz az Internetes Vásárlás Napját. A mozgalom célja, hogy az internetezőket bevonva, motiválva ismertessék meg velük az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését Magyarországon. 2011. november 24-én, a karácsonyi vásárlási roham előtt, az online vásárlók szabadon válogathattak olyan speciális - csak ezen a napon érvényes - ajánlatok és kedvezmények között, amelyeket a mozgalomhoz csatlakozó 370 internetes kereskedő kínált. A több száz akcióban szinte minden lehetséges termék vagy szolgáltatás megjelent, ami csak kapható az interneten: könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, ételek-italok, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés, ruha, játék, gyermekholmik, bio- és egészségügyi termékek, sporteszközök, díszállatok, szoftverek, ékszerek stb. Már az első év is komoly sikerrel zárult, amit az alábbi néhány kereskedői visszajelzés is alátámaszt: Sáfrány Katalin, a Praktiker marketing és online szolgáltatások vezetője a Praktiker webshop részvétele kapcsán így értékelt: "A Praktiker egyértelmű sikerként könyvelte el a kampányt, jelentős forgalmi növekedést értünk el a Praktikernél egyhetesre kitolt kampányidőszak alatt. A házhoz szállítással bonyolított forgalmunk több mint 60%-kal nőtt, az online rendelt és személyesen az áruházakban átvett forgalom pedig csaknem 10-szer akkora volt, mint az egy hónappal korábbi bázisadat." Az Extrém Digital ügyvezetője, Várkonyi Balázs elmondása szerint közel 10 %-os növekedést hozott az akció a napi megrendelésszámban, ami növekmény a mozgalom központi keresőjeként is funkcionáló dotcommerceday.hu oldalról érkezett. A Bookline-tól Starcz Ákos vezérigazgató szerint a DotcommerceDay akció nettó hatása kb. 1-2 milliós többletbevétel volt számukra. Emellett piacvezetőként fontosnak tartják azt az imázsnövelő szerepet is, amit egy ilyen nagy esemény játszik abban, hogy az e-kereskedelem napi szinten beépüljön köztudatba. A megkérdezett kisebb webshopok többsége arányaiban még nagyobb sikerekről számolt be olyan kiugró adatokkal is akár, mint például a Babybooks.hu, ahol 300 %-os látogatottságnövekedés mellett 700 %-os eladásszám növekedést regisztráltak, vagy a kézműves termékeket értékesítő Hagyományőrző bolt, akinél 500 %-kal nőtt a vásárlások száma ezen a napon. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Liverpool FC | napelem | Liv Duna Medical Center | grillezés | digitalizáció | Turkish Airlines | Rolls-Royce | mesterséges intelligencia | KRQ | nyakkendő | szálloda | lángos | minibár | Lidl | Carlsberg | Pepco | Turkish Technic | kenőmájas | tárolás | Gyógynövény | esküvői ruha | nyugtató | akkumulátor | SPAR
![]() |
PARTNEREINK
|