SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Karácsonyi előroham az interneten


Neo Interactive: Karácsonyi előroham az interneten
Országos | 2011-12-19 | Neo Interactive



Sikeres volt a DotcommerceDay, az első Internetes Vásárlás Napja.

Hagyományteremtő szándékkal rendezte meg Neo Interactive digitális ügynökség az első hazai DotcommerceDay-t, azaz az Internetes Vásárlás Napját. A mozgalom célja, hogy az internetezőket bevonva, motiválva ismertessék meg velük az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését Magyarországon.

2011. november 24-én, a karácsonyi vásárlási roham előtt, az online vásárlók szabadon válogathattak olyan speciális - csak ezen a napon érvényes - ajánlatok és kedvezmények között, amelyeket a mozgalomhoz csatlakozó 370 internetes kereskedő kínált. A több száz akcióban szinte minden lehetséges termék vagy szolgáltatás megjelent, ami csak kapható az interneten: könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, ételek-italok, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés, ruha, játék, gyermekholmik, bio- és egészségügyi termékek, sporteszközök, díszállatok, szoftverek, ékszerek stb.

Már az első év is komoly sikerrel zárult, amit az alábbi néhány kereskedői visszajelzés is alátámaszt:
Sáfrány Katalin, a Praktiker marketing és online szolgáltatások vezetője a Praktiker webshop részvétele kapcsán így értékelt: "A Praktiker egyértelmű sikerként könyvelte el a kampányt, jelentős forgalmi növekedést értünk el a Praktikernél egyhetesre kitolt kampányidőszak alatt. A házhoz szállítással bonyolított forgalmunk több mint 60%-kal nőtt, az online rendelt és személyesen az áruházakban átvett forgalom pedig csaknem 10-szer akkora volt, mint az egy hónappal korábbi bázisadat."

Az Extrém Digital ügyvezetője, Várkonyi Balázs elmondása szerint közel 10 %-os növekedést hozott az akció a napi megrendelésszámban, ami növekmény a mozgalom központi keresőjeként is funkcionáló dotcommerceday.hu oldalról érkezett.

A Bookline-tól Starcz Ákos vezérigazgató szerint a DotcommerceDay akció nettó hatása kb. 1-2 milliós többletbevétel volt számukra. Emellett piacvezetőként fontosnak tartják azt az imázsnövelő szerepet is, amit egy ilyen nagy esemény játszik abban, hogy az e-kereskedelem napi szinten beépüljön köztudatba.

A megkérdezett kisebb webshopok többsége arányaiban még nagyobb sikerekről számolt be olyan kiugró adatokkal is akár, mint például a Babybooks.hu, ahol 300 %-os látogatottságnövekedés mellett 700 %-os eladásszám növekedést regisztráltak, vagy a kézműves termékeket értékesítő Hagyományőrző bolt, akinél 500 %-kal nőtt a vásárlások száma ezen a napon.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!