SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Harmadszor is eljön a Jótündér


Euronics Műszaki Áruházlánc: Harmadszor is eljön a Jótündér
Országos | 2011-12-15 | Heart Communications



Idén karácsonykor immár harmadik alkalommal kopogtat a "Jótündér".

A szerény körülmények között élő gyermekek és családok támogatását célul kitűző kezdeményezés keretében a nélkülözhetetlen háztartási gépek mellett játékok, élelmiszercsomagok, és minden egyéb ajándék a karácsonyfa alá kerülhet, amire csak szükség van. A hazai tulajdonú műszakicikk-kereskedelmi áruházlánc és az egyik legnagyobb kereskedelmi rádió közös karitatív felhívásának ezúttal is aktív részesei lehetnek a vevők, akik az Euronics műszaki szaküzletekben való vásárlásaikkal támogatják az idén létrehozott Jótündér Alapítványt.

Közel egy hónapon keresztül várja a nehéz anyagi körülmények között élő gyerekek leveleit a Jótündér, hogy a kérések alapján a legszükségesebb háztartási berendezéseket juttathassa célba idén Karácsonykor is. A harmadik alkalommal útjára indított karitatív kampány során az Euronics Műszaki Áruházlánc a Neo FM-mel és a vásárlókkal karöltve áll a hátrányos helyzetű gyermekek és családjaik mellé, boldogságot hozva. Az összegyűjtött pénzösszegből szeretnék, ha minél többen részesülhetnének valamilyen juttatásban még az ünnepek előtt. Annak érdekében, hogy a leginkább rászoruló gyermekekhez juthassanak el az adományok, az alapítvány a gyámhatóságokkal egyeztet. A felhasználásban azokat az akut problémákat keresik, melyek az adott intézmény, vagy család számára a legnagyobb és leghatékonyabb segítséget nyújtja. Terveik szerint nem állnak meg itt, hanem mind nagyobb társadalmi szerepvállalással, mind több rászorulóhoz kívánnak eljutni.

Dobos Kata, az Euronics marketing igazgatója elmondta: "Ahhoz, hogy meglássuk a nélkülöző gyermekek és családok problémáját, messzebb kell néznünk a nagy forgalmat bonyolító üzleteinknél. Sajnos egyre több olyan családról tudunk, akik gyakran alapvető eszközökben, esetleg élelmiszerekben szenvednek hiányt. Felelős vállalatként célunk a segítségnyújtás, főleg a szeretet ünnepének közeledtével, de nem csak ilyenkor. A tavalyi promóció során szembesültünk azzal, hogy 20 család segítése csepp a tengerben. Megszámolhatatlanul sok levél és személyes megkeresés érkezett hozzánk is és a rádióhoz is. Mi pedig kerestük a lehetőségét, hogy miként tudnánk kiterjeszteni, tovább vinni ezt a dolgot. Ügyünkhöz sikerült megnyernünk a Magyar Vöröskeresztet, akik szakmai segítségükkel állnak a nemes cél mellé, valamint a Magyar Élelmiszerbankot."










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!