SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Parfümtalálkozót szervezett a dm drogerie markt


drogerie markt : Parfümtalálkozót szervezett a dm drogerie markt
Budapest | 2011-12-08 | Hill & Knowlton



A dm drogerie markt mindig nagy hangsúlyt fektetett a parfüm-kínálatára.

A karácsonyi parfümakcióval az illatok szerelmeseinek és az ajándékozni vágyóknak szeretnének kedveskedni, így a drogérialánc most őket hívta találkozóra. A kötetlen beszélgetésre a dm Facebook-oldalán lehetett jelentkezni, ahol a cég 15 főt sorsolt ki, akik részt vehettek a különleges eseményen. A rendezvényre december 2-án a Marvelosa Café-ban került sor, és a beszélgetés motorjai a parfümgyártó illetve - forgalmazó cégek szakértői voltak. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és a Primőr Cosmetics is.

A dm célja egy olyan fórum létrehozása volt, ahol a parfümkedvelők nyíltan megoszthatták észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, a karácsonyi parfümakcióval, a cég hivatalos Facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatosan. Profi szakemberek a helyszínen prezentációkat, illatréninget és a szaglósejteket megtornáztató játékokat tartottak a témában, így "szemléltetve" mondanivalójukat. Hitelesen adtak parfümválasztási tanácsokat a résztvevők számára, akár személyre szabottan is.

A vendégektől pedig a dm résztvevői megtudták, hogy a bolthálózatot leginkább a törzsvásárlói akciója miatt választják, mert számtalan kedvezményekhez tudnak így hozzájutni. Az ajánlatok közül kiemelték és egyedülállónak tartották a november 24-én induló karácsonyi parfümakciót, amelynek keretében akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok. A drogérialánc rengeteg pozitív visszajelzéssel gazdagodott.
A beszélgetés során kiderült az is, hogy mi motiválja a vásárlást, mi alapján döntenek egy termék mellett, milyen kommunikációs eszközökre fogékonyak a vásárlók.

A találkozó nagyon produktív volt: kellemes hangulatban, tartalmas előadásokkal és aktív résztvevői közreműködéssel telt el a péntek délelőtt.

Az év elején tartott kismama találkozó, a nyáron megszervezett "tini-tali" és a mostani parfümtalálkozó is alátámasztja, hogy a Facebook csoporttagokkal való személyes beszélgetések élvezetesek és hasznosak, mind a cég, mind a vásárlók számára.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!