|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Parfümtalálkozót szervezett a dm drogerie markt
RENDEZVÉNY
![]()
drogerie markt : Parfümtalálkozót szervezett a dm drogerie markt
Budapest | 2011-12-08 | Hill & Knowlton
A dm drogerie markt mindig nagy hangsúlyt fektetett a parfüm-kínálatára. A karácsonyi parfümakcióval az illatok szerelmeseinek és az ajándékozni vágyóknak szeretnének kedveskedni, így a drogérialánc most őket hívta találkozóra. A kötetlen beszélgetésre a dm Facebook-oldalán lehetett jelentkezni, ahol a cég 15 főt sorsolt ki, akik részt vehettek a különleges eseményen. A rendezvényre december 2-án a Marvelosa Café-ban került sor, és a beszélgetés motorjai a parfümgyártó illetve - forgalmazó cégek szakértői voltak. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és a Primőr Cosmetics is. A dm célja egy olyan fórum létrehozása volt, ahol a parfümkedvelők nyíltan megoszthatták észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, a karácsonyi parfümakcióval, a cég hivatalos Facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatosan. Profi szakemberek a helyszínen prezentációkat, illatréninget és a szaglósejteket megtornáztató játékokat tartottak a témában, így "szemléltetve" mondanivalójukat. Hitelesen adtak parfümválasztási tanácsokat a résztvevők számára, akár személyre szabottan is. A vendégektől pedig a dm résztvevői megtudták, hogy a bolthálózatot leginkább a törzsvásárlói akciója miatt választják, mert számtalan kedvezményekhez tudnak így hozzájutni. Az ajánlatok közül kiemelték és egyedülállónak tartották a november 24-én induló karácsonyi parfümakciót, amelynek keretében akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok. A drogérialánc rengeteg pozitív visszajelzéssel gazdagodott. A beszélgetés során kiderült az is, hogy mi motiválja a vásárlást, mi alapján döntenek egy termék mellett, milyen kommunikációs eszközökre fogékonyak a vásárlók. A találkozó nagyon produktív volt: kellemes hangulatban, tartalmas előadásokkal és aktív résztvevői közreműködéssel telt el a péntek délelőtt. Az év elején tartott kismama találkozó, a nyáron megszervezett "tini-tali" és a mostani parfümtalálkozó is alátámasztja, hogy a Facebook csoporttagokkal való személyes beszélgetések élvezetesek és hasznosak, mind a cég, mind a vásárlók számára. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
ALDI | MNB | Horvátország | Magyar Állami Népi Együttes | vendégéjszakák | Valentin-nap | Shell | létszám | AM | SPAR | Sberbank | ManpowerGroup | Pécsi Harmadik Színház | IKEA | Rába | Oroszország | BMW | EU | Alteo | Szegedi Tudományegyetem | Olaszország | INA | Románia | Masterplast
![]() |
PARTNEREINK
|