SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Gazdaságélénkítő magyar ízek


Human Telex: Gazdaságélénkítő magyar ízek
Budapest | 2011-11-25 | Felix Promotion



Mintegy 15 000-en látogattak ki a Millenárison másodszor megrendezett Kézműves Magyar Ízek Vásárára november 18-20. között.

A hazai és határon túli termelők legkülönlegesebb mézeit, lekvárjait, húskészítményeit, szörpjeit, sajtjait és édességeit kóstolhatták- és vásárolhatták meg az érdeklődők a Kézműves Magyar Ízek Kft. és a Human Telex Reklámügynökség szervezésében lezajló ízmustrán.

Évente mintegy 550 milliárd forintot költenek a fogyasztók azokra a termékkategóriákra, amelyek a Kézműves Magyar Ízek Vásárának is a palettájába tartoznak. Azonban fontos lenne, hogy ennek minél nagyobb része maradjon a magyar termelőknél, hiszen ennek gazdaságélénkítő hatása - különösen recesszió idején - sem elhanyagolható.

"Nem véletlen, hogy mind a vásár kommunikációjában, mind a rendezvény konstrukciójában erre helyezzük a legnagyobb hangsúlyt. Például a résztvevő 121 termelőnek most sem kellett helypénzt fizetnie" - említette Hajnal Tamás, a szervező Human Telex Reklámügynökség vezetője.

Az ízmustrát már hagyományteremtően Schmittné Makray Katalin fővédnök harangkongatással nyitotta meg. A rendezvényen leadott szavazatok alapján novemberben a látogatók kedvenc termelője Mircz Nárcisz sajtmester lett. Másodiknak Sáfrány László füstölt pisztrángkészítőt, míg harmadik helyezettnek az erdélyi Gáll Erzsébet szörp- és lekvárkészítőt választották.

"A vásár azért különleges, mert itt minden terméket személyesen az előállítótól lehet megvásárolni, ezáltal sokkal személyesebb, mint egy nagyáruház, ahol csak a polcról emeljük le az élelmiszert. A tervek szerint a jövő húsvétkor ismét jelentkező rendezvényen majd az ünnepi különlegességek bemutatására helyezzük a hangsúlyt" - emelte ki Pap Krisztián, a Kézműves Magyar Ízek Kft. ügyvezetője.

A rendezvényhez ezúttal egy akció is társult: minden látogató a belépőjegyének árából 1000 forintot levásárolhat az októberben megnyitott Kézműves Magyar Ízek Márkaboltban, ahol mintegy 100 belföldi és határon túli magyar termelő által előállított 800 terméket árusítanak, 10-12 tonnás folyamatos raktárkészlettel - közöttük olyan különlegességekkel, mint például a vízibivaly szalámi, faszenes, tufapincében érlelt sajt, vagy a fehérszarvasgombás sárgadinnye lekvár.

A márkabolt nyitás egy nem mindennapi kezdeményezés kiindulópontja is volt, hiszen innen indult az a többhelyszínes kóstolóturné, amelynek keretein belül 3000 embert szavazatát gyűjtötték össze. A turné állomásain a következő kategóriákban lehetett szavazni: mézek, lekvárok, húsok, szörpök, sajtok. Ezekből a csoportokból a voksok alapján a szervezők összeállították Magyarország kedvenc ízkosarát, amely a hivatalos végeredmény szerint most novemberben a következő termékekből állt össze: selyemfűméz, som lekvár, aszalt szilva szörp fahéjjal, ladányi büdöske sajt és hagyományos sertés vékonykolbász.




010.jpg (343.34 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!