SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Budapest - Felhőben a call centerek - 18-19 Okt 2011


Budapest Calling : Budapest - Felhőben a call centerek - 18-19 Okt 2011
Budapest | 2011-10-06 | LWp Kommunikáció



A cloud computing megoldások évek óta a szakmai beszélgetések divatos témája. Vonzó az egyszerre költséghatékony és rendkívül rugalmas IT-megoldás, de mit mond a gyakorlat? A call center iparágban már levizsgázott.

Kisebb és nagyobb vállalatokat egyaránt vonz annak a lehetősége, hogy beruházás nélkül férjenek hozzá számítási kapacitáshoz, adattárhoz, szoftverhez - olyan informatikai réteghez, amire szükség van. A felhő nagy előnye, hogy rugalmasan bővíthető a használt kapacitás, és a bérlés miatt költséghatékony is. A modellnek vannak szkeptikusai, de sokan máris sikerrel használják.

Az innováció számára vonzó talajt kínáló call center iparban több cég is kínál cloudalapú szolgáltatásokat. A felhő feltétlen híve a contact center szolgáltatást kínáló Comforce, amely vállalati működésébe is beépítette a modellt: "A cloudalapú erőforrás- és információmenedzsment jelenti contact centerünk legfőbb újítását. Szolgáltató központunkat nem akadályozzák geográfiai korlátok a megfelelő minőségű és szakértelmű munkaerő kiválasztásában, mindig éppen annyi ügyintéző dolgozik, amennyi szükséges a feladat ellátásához, miközben a technológia szavatolja a magas szintű információbiztonságot és a szigorú kontrollt a minőségbiztosításhoz. Rövid időn belül akár többszázezer telefonhívást tudunk fogadni vagy indítani ügyfeleink megbízásából, állásidő és felesleges költségek nélkül" - mondta Papp László Dávid, a Comforce Zrt. vezérigazgatója.

Cloud alapokon nyugvó megoldást nyújt call centerek számára a Virtual Call Center Kft. A cég hosztolt alkalmazásán keresztül az outsource és in-house megoldások minden megszokott funkciója elérhető, akár távmunkában is: "A Virtual Call Center beruházási költség nélkül kínál olyan professzionális call center szoftver megoldást - a szükséges IT infrastruktúrával és távközlési szolgáltatással együtt -, amelyek eddig kizárólag tőkeerős nagyvállalatok számára voltak elérhetők. A szolgáltatás azonnal igénybe vehető, rugalmasan bővíthető, és használatához pusztán munkaállomás, headset és szélessávú internet szükséges. Ennek köszönhetően ügyfeleinknek elég a minőségi ügyfélkapcsolatokra koncentrálniuk" - mondta el Tóth Szabolcs, a Virtual Call Center Kft. ügyvezető-tulajdonosa.

A NextiraOne ügyfelei igényei szerint oldja meg azok kommunikációs kihívásait: "Minden ügyfelünk különbözik, ezért megoldásaink igazodnak egyéni követelményeikhez, ugyanakkor gazdaságosak és környezetkímélők is. A contact center infrastruktúrán kívül UC, fizikai- és IT-biztonság, valamint Adatközpontok területén is segítjük ügyfeleinket tanácsadással, tervezéssel és üzemeltetési támogatással. Leginnovatívabb ügyfeleink az elmúlt évek során privát felhőket alakítottak ki, ezért Contact Center megoldásainkat mi is átmozgattuk ezekbe a felhőkbe. Ezen ügyfelek számára jelentős versenyelőnyt jelent az így nyert működésbeli flexibilitás, hatékonyság és költséghatékony üzemeltetés" - mondta Bánffy Miklós, a NextiraOne szolgáltatási és műszaki igazgatója.

Ezek a szolgáltatások - és sok más call center iparhoz fűződő fejlesztés - mindenki számára megtekinthetők október 18-19-én a II. Budapest Calling - Nemzetközi Call Center Szakkiállításon. A látogatók a felhő alkalmazhatóságáról személyesen is meggyőződhetnek.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!