|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Stratégiai szövetségben az r-time és a BrandFestival - Két konfe...
KONFERENCIA
![]()
BrandFestival: Stratégiai szövetségben az r-time és a BrandFestival - Két konferencia egy platformon
Budapest | 2011-09-26 | BrandFestival
Idén tizenegyedik alkalommal kerül megrendezésre a marketing szakma irányadó rendezvénye, a BrandFestival, amelyhez az r-time immár hetedik alkalommal csatlakozik. A média kereskedőház PrimeTime'11 néven egy mini-konferenciával színesíti a BrandFestival szakmai programját. A szektor meghatározó szakemberei a televíziózás jövőjéről, tartalmi trendekről, a termékelhelyezés megvalósíthatóságáról, valamint a klasszikus reklámspotok hatékonyságának új útjairól osztják meg gondolataikat az októberi rendezvényen. A BrandFestival PrimeTime'11 néven hiánypótló televíziós mini-konferenciát szervez az r-time szakmai támogatásával. A tizenegyedik alkalommal megrendezésre kerülő BrandFestivalhoz idén hetedik alkalommal csatlakozik az r-time media experience. A két szervezet a televíziós tartalomszolgáltatás terén egyre nagyobb teret nyerő "branded content" mintájára a konferenciatámogatásban is egyedi, újszerű formát valóst meg. Ennek köszönhetően, az idei évben két konferencia szerveződik egy platformon, az "Engagement: 2012!" koncepció keretében. A PrimeTime'11 a televíziós szakma véleményformálóinak és szakértőinek színe-javát felvonultatja, s csatorna függetlenül dolgoz fel a televíziós piac számára releváns témákat, a televíziós piaccal kapcsolatban három metszetben értékeli a változásokat: a televíziózás jövője és tartalmi trendjei, fókuszban a termékelhelyezés, azaz a non spot piac lehetséges irányai, valamint a klasszikus reklámspotok hatékonyságának növelése. A tévés piac jövőjéről szóló programelemben ad elő többek között Gulyás János, a MEC Hungary ügyvezető igazgatója, Steve Varcoe, a TV2 értékesítési igazgatója, Mező László, az OMD Hungary ügyvezető igazgatója, Vidus Gabriella, az r-time ügyvezető igazgatója. A termékelhelyezést középpontba állító programban a hirdető-, a médiatulajdonos- és az ügynökség nézőpontjából vázolják a szakértők a gyakorlati megvalósíthatóság lehetséges irányait. A téma több szempontból is érdekes. Egyrészt az új médiatörvény hatályba lépésével a termékelhelyezések a csökkenő tendenciát mutató reklámspot-bevételek mellett új és releváns forrást jelenthetnek a televízió-csatornák bevételi struktúrájában. Másrészt a Médiatanács a közelmúltban tette elérhetővé honlapján e hirdetési lehetőségről szóló ajánlásait. Előad majd a Discovery Networks Central Europe elnök-helyettese, Dorota Żurkowska. Németh Ottó, a Henkel marketingvezetője a Got2b márka Való Világ műsorba történő integrálásának eredményeit vázolja. Bene Nikoletta, a SPAR marketing vezető-helyettese, Tóth Orsolya, az IMG operációs igazgatója, Kisantal Gyula, a D'Arcy kreatív igazgatója a SPAR - X-faktor projektjét több nézőpontból, produkció-, média-, kreatívügynökség- és ügyfél szemszögéből értékeli. E programponton belül a termékelhelyezés kutatási hátterét is elemzik majd: "A tévénézők hamar felfigyeltek erre a reklámeszközre. 70%-uk véli úgy, hogy látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékelhelyezéssel. Az észlelők kétharmada arra is vissza tudott emlékezni, milyen műsorban látta a termékelhelyezést, ezek kétharmada pedig még a termékelhelyezéssel reklámozott márkát is fel tudta idézni." (Ipsos, Product Placement Project, 2011). Becker György, az MKB marketing és kommunikációs vezetője a product placement hatásmechanizmusáról beszél. A reklámspotok hatékonyságának új útjairól szóló panel sztárelőadója Neil Mortenson, a Thinkbox kutatási és stratégiai igazgatója. A Thinkbox a fogyasztók bevonását elősegítő hirdetési lehetőségekkel kapcsolatban egyedülálló kutatásokat bonyolít a tévés piacon: "The Payback Study", "Engagement Study", "Neuroscience Study". A Neuroscience Study nevet viselő kutatásuk például arról szólt, hogy a kreatív tartalom, s annak elhelyezése hogyan befolyásolja a reklám-megjelenítés hatékonyságát. Közép-Európa egyik legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban és a LARUS Rendezvényközpontban vár mindenkit, akinek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsa magát az élmezőnyben. A konferencián előadók teljes névsora megtalálható a BrandFestival hivatalos weboldalán: www.brandfestival.hu ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
pezsgő | Rhoda Scott | karácsony | Virsli | lemezhajlítás | Auchan | Játék | Iskolaszer | fémipar | Varnus Xaver | telefontok | Okostelefon | Magyar Vöröskereszt | macskák | étterem | fenntartható önkormányzat | kutyák | K&H | álláskeresés | társ | tudás | táp | CV | menstruáció
![]() |
PARTNEREINK
|