SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | BrandFestival: célkeresztben a fiatalok és az üzleti döntéshozók


BrandFestival: BrandFestival: célkeresztben a fiatalok és az üzleti döntéshozók
Budapest | 2011-09-16 | BrandFestival



A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az "Engagement", (elköteleződés) témája és trendjei állnak.

"Innovatív sales ötletek első kézből a legnagyobbaktól".

Vajon mi köti össze az Y-generáció tagjait és az üzleti döntéshozók célcsoportját. Első látásra semmi, hiszen számos tekintetben különböznek egymástól. Az október 20-21-én megrendezésre kerülő BrandFestival azonban mindkét célcsoportot kitüntetett figyelemmel kezeli. Feltörekvő reklámtehetségek arra keresik a válaszokat, hogy mivel lehet elkápráztatni korunk fiataljait. Egy másik szekcióban pedig az üzleti döntéshozók elérésében kulcsszerepet játszó Augmented Reality megoldásokat járják körül.

A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az "Engagement", (elköteleződés) témája és trendjei állnak. A kétnapos rendezvény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Tizenöt nemzetközi sztárelőadó, a Harvard University marketingprofesszora és a kommunikációs iparág mértékadó vállalatainak vezetői, valamint civil szerveződések ötletgazdái is előadnak az idei BrandFestival-on.

A kétnapos tudásinfúzió, 10 szekciója és több mint 50 előadása közül kifejezetten izgalmasnak ígérkezik a fiatalok bevonásáról szóló "Youth-marketing Development" címet viselő szekció, valamint az üzleti döntéshozók elérését szolgáló technológiai platform, az Augmented Reality (AR) bemutatását célzó "Customer Engagement in Digital Landscape" szellemi dzsembori. A fiatalokról és a magas egzisztenciális és kulturális tőkével rendelkező üzleti döntéshozókról szóló kutatások időről-időre arról számolna be, hogy ezek a célcsoportok speciális médiafogyasztási profillal rendelkeznek, elérésük egyre nehezebb. Viszont bevonásuk a kommunikációs fronton jelentős üzleti haszonnal kecsegtet.

A "How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y" című könyvben és honlapon hatékony példákat találunk arra vonatkozóan, hogy mi módon is kell a fiataloknak pozícionált márkákat hatékonyan kommunikálni. Sőt, nemzetközi szinten a "cool életérzésre" a kizárólag fiatalokból álló, 20Something és a 6+1 nevű reklámcég üzleti modellt is épített. De hogyan látják mindezt a hazai fiatal reklámtehetségek? Vajon az ügynökségi oldalon dolgozó, újgenerációs szereplők más gondolkodási struktúrával vannak-e megáldva, mint senior társaik? Fiataloknak szánt termék vagy szolgáltatás reklámkommunikációját hatékonyabban tervezi-e az ügynökségi oldal fiatalabb szereplője? A "Youth Marketing Development" szekcióban, Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkárának moderálásával a Portfolio Nights, Eurobest Young Creatives, Cannes Young Lions versenyeken szerepelt és díjazott magyar reklámtehetségek fejtik ki véleményüket a fiatalok reklámkommunikációba való bevonásának kreatív és stratégiai trendjeiről.

Egy másik szekcióban a hazai üzleti környezetben sikeres AR megoldások kerülnek bemutatásra Budaházy Szabolcs, az ARworks tulajdonosának vezetésével. A programelem tematikába való beemelésének hátterében az áll, hogy egyre jelentősebb számú médiacsatornán kell megszólítanunk az döntéshozókat is. A megszólítás, figyelem elkapása mellett pedig interaktív, szórakoztató tartalmakkal kell lebilincselni őket. A kiterjesztett, valóság erre rendkívül alkalmas. Egy technológia, melynek során a valóságos világot mesterséges, ott nem lévő, digitális tartalmakkal egészítjük ki. A piaci hírek azt támasztják alá, hogy Magyarországon is folyamatosan növekszik az érdeklődés az AR iránt. Az AR-megoldások azért is lehetnek az üzleti szegmens számára relevánsak, mert az A és B státuszú, prémium célcsoportban felülreprezentáltak az ilyen alkalmazásokat futtatni képes telefonok. Ebben a programelemben előad majd Somodi Viktória, a Ford regionális kommunikációs igazgatója. A Ford volt az a piaci szerepelő még az elmúlt év őszén, amely kategóriájában egyedülálló technológiák egész sorát felvonultató családi egyterűjét, az ötüléses C-Max-ot és a hétüléses Grand C-Max-ot hasonlóan forradalmi módon, AR kampány keretében mutatta be. A szekció további résztevői lesznek Lovas Levente, a Vodafone Senior tartalomfelelőse, Pantl Péter, a Marquard Media Férfi divíziójának vezetője.

A BrandFestival szervezői a rendezvény kommunikációja szempontjából is nagy hangsúlyt szentelnek az új típusú technológiai platformoknak. A rendezvény előadásait interaktív szituációba helyező iPad-re és iPhone-ra letölthető applikáció mellett az ARworks-sal együttműködésben egy érdekes AR alkalmazással teszik színesebbé az idei eseményen megjelenő nemzetközi sztárelőadókkal kapcsolatos ismereteket.

Közép-Európa egyik legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban és a LARUS Rendezvényközpontban vár mindenkit, akinek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsa magát az élmezőnyben.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!