SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Metropolitan Panel néven indítja újra a Metro International a korábbi ...


Metropol: Metropolitan Panel néven indítja újra a Metro International a korábbi Metro Life Panelt
Külföld | 2011-07-25 |



A Metro International S.A. (Metro), a világ legnagyobb globális napilapcsoportja bejelentette a "Metro Life Panel" online kutatási panel "Metropolitan Panel" néven történő újbóli elindítását.

Az új panel a nagyvárosi életet élők körében a pszichográfiai tényezőket, életmódot és gondolkodást vizsgálja.

A hamarosan megjelenő Metropolitan Report mellett a Metro logikus lépése, hogy kiterjeszti saját fejlesztésű kutatási eszközének célcsoportját a Metro-olvasókról a nagyvárosi életet élő emberekre is. Ezzel nemcsak új lehetőségeket teremt a partnerkapcsolatokra a toborzási csatornákon, de földrajzi terjeszkedését is növeli, s ennek eredménye egy reprezentatív panel a városi területeken.

Az új, interaktívabb és vonzó márka jól tükrözi az új, városi pozicionálást. Eduarda Taveira, a Metropolitan Panel nemzetközi menedzsere (Metro International), így nyilatkozott: "A kiterjesztéssel erősödik a Metro fogyasztói csoportjába történő betekintés és fenntartható az eddig is magas válaszadási arány. A Metropolitan Panel megnyitja a lehetőséget más városi médiapartnerekkel vagy brandekkel/márkákkal való együttműködésre, ezáltal létrehozva a piacon egy egyedülálló és egyre növekvő nemzetközi panelt, mely hasznos a márka kommunikálására és a márkaismertség növelésére."

A Metropolitan Panel az ESOMAR által meghatározott irányelvek és szabványok szerint működik. A szervezet célja, hogy képviselje a piaci értékeket és közvélemény-kutatásokat, továbbá törekszik arra, hogy a tagjai körében a magas technikai szabványoknak, etikai szabályoknak és szakmai színvonalnak megfeleljen és szakmai hitelességének eleget tegyen. A panel mára már 14 országban van jelen és mintegy 20 000 aktív tagot számlál. A Metropol, azaz a magyar panel a harmadik legnagyobb taglétszámmal rendelkezik. Az elmúlt évben a panel a Vision Critical platformhoz került, Chilében, Hong-Kongban, Mexikóban és Oroszországban indult el, és csatlakoztak a korábbi tagországok is: Kanada, Dánia, Franciaország, Görögország, Magyarország, Olaszország, Hollandia, Portugália, Svédország és az Amerikai Egyesült Államok.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!