|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Metropolitan Panel néven indítja újra a Metro International a korábbi ...
EGYÉB
Metropol: Metropolitan Panel néven indítja újra a Metro International a korábbi Metro Life Panelt
Külföld | 2011-07-25 |
A Metro International S.A. (Metro), a világ legnagyobb globális napilapcsoportja bejelentette a "Metro Life Panel" online kutatási panel "Metropolitan Panel" néven történő újbóli elindítását. Az új panel a nagyvárosi életet élők körében a pszichográfiai tényezőket, életmódot és gondolkodást vizsgálja. A hamarosan megjelenő Metropolitan Report mellett a Metro logikus lépése, hogy kiterjeszti saját fejlesztésű kutatási eszközének célcsoportját a Metro-olvasókról a nagyvárosi életet élő emberekre is. Ezzel nemcsak új lehetőségeket teremt a partnerkapcsolatokra a toborzási csatornákon, de földrajzi terjeszkedését is növeli, s ennek eredménye egy reprezentatív panel a városi területeken. Az új, interaktívabb és vonzó márka jól tükrözi az új, városi pozicionálást. Eduarda Taveira, a Metropolitan Panel nemzetközi menedzsere (Metro International), így nyilatkozott: "A kiterjesztéssel erősödik a Metro fogyasztói csoportjába történő betekintés és fenntartható az eddig is magas válaszadási arány. A Metropolitan Panel megnyitja a lehetőséget más városi médiapartnerekkel vagy brandekkel/márkákkal való együttműködésre, ezáltal létrehozva a piacon egy egyedülálló és egyre növekvő nemzetközi panelt, mely hasznos a márka kommunikálására és a márkaismertség növelésére." A Metropolitan Panel az ESOMAR által meghatározott irányelvek és szabványok szerint működik. A szervezet célja, hogy képviselje a piaci értékeket és közvélemény-kutatásokat, továbbá törekszik arra, hogy a tagjai körében a magas technikai szabványoknak, etikai szabályoknak és szakmai színvonalnak megfeleljen és szakmai hitelességének eleget tegyen. A panel mára már 14 országban van jelen és mintegy 20 000 aktív tagot számlál. A Metropol, azaz a magyar panel a harmadik legnagyobb taglétszámmal rendelkezik. Az elmúlt évben a panel a Vision Critical platformhoz került, Chilében, Hong-Kongban, Mexikóban és Oroszországban indult el, és csatlakoztak a korábbi tagországok is: Kanada, Dánia, Franciaország, Görögország, Magyarország, Olaszország, Hollandia, Portugália, Svédország és az Amerikai Egyesült Államok.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
álláskeresés | Mol | mérnök | BYD | táplálékkiegészítő | visszajelzés | E.ON | home office | BMW | Profession.hu | kávéfőző | szilva | ebédházhozszállító | állásjelentkezés | vállalkozás | takarítás | Euromoney | frissdiplomás | napelempark | kutya | szülési szabadság | marketing | CIB Bank | Románia
|
PARTNEREINK
|