SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Superbrands címet nyert az Yves Rocher


Yves Rocher: Superbrands címet nyert az Yves Rocher
Budapest | 2011-06-09 | PressContact



Az Yves Rocher Magyarország vehette át 2011. június 2-án a legkiválóbb sikermárkáknak járó Superbrands díjat.

A természet iránt elkötelezett, növényi alapú kozmetikumokat gyártó és forgalmazó cég törekvéseit a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere ítélte példamutatónak. A Superbrands több mint 87 országban azonos kritériumok alapján díjazza a vezető márkákat. A címet olyan cégnek ítéli a szakértőkből álló zsűri, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett és a márkához kapcsolt értékek olyan további előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.

Az Yves Rocher világszerte dinamikusan fejlődik, Szépségműhelyei öt kontinens 80 országában működnek, növényi alapú kozmetikumaihoz 1600 márkaboltban juthatnak hozzá a természetes alapanyagokat kedvelő vásárlók. Sikerének titka, hogy termékeit maga gyártja és forgalmazza, alapanyagainak zömét pedig saját bio-kertjeiben termeszti.
A cég megalakulásától kezdve óvja a környezetet: többek között biológiailag lebomló kozmetikumai, újrahasznosított, minimalizált méretű csomagolóanyagai, növényi tintával írt használati utasításai, és többször felhasználható bevásárlótáskái szolgálják ezt a célt. A tavaly 50. születésnapját ünneplő márka úgy döntött, hogy még nagyobb célt tűz ki maga elé: az ENSZ Környezetvédelmi Programján belül 50 millió fát fog ültetni az elkövetkező 5 évben. 2011 júniusában már több mint 14 millió fánál tart...

Magyarországon tizennégy márkabolt várja a vásárlókat: Budapesten a Teréz körúton, a Mammut I-ben, a Westendben, a Duna Plázában, az Árkádban, az Allee-ban és a Camponában, a Corvin Atrium Bevásárlóközpontban, az Aréna Plázában, a Blaha Lujza téren idén áprilisban nyílt Europeum bevásárlóközpontban, valamint az ország vidéki nagyvárosaiban: Pécsett, Győrben, Debrecenben, Székesfehérváron. És a fejlődés nem állt meg: 2011-ben további boltok nyitását tervezi Magyarországon az Yves Rocher. A hazai vásárlók tehát napról napra értékelik az Yves Rocher termékeit - most szakmai elismerésben is részesült a bolthálózat és a mögötte álló magyarországi csapat.
A kitüntető oklevelet Venczel Judit kereskedelmi igazgató vette át.

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, mely több mint 87 országban azonos kritériumok alapján díjazza a vezető márkákat. A Brand Council független szervezet 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, országonként létrehozza szakértői bizottságát, amelynek tagjai a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői. Magyarországon a független szakértők több mint 180 000 nemzeti védbejegyzés közül, meghatározott szempontok - az adott brand tradíciója, történelme, piaci szereplése, a márka reputációja, a vállalat goodwillje, etikai megítélése, közismertsége, tudatos innovációja és márkastratégiája - alapján választják ki a legkiválóbbakat.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!